0.4
Wow, dat was me nog is een gesprek. Waarom vroeg Scooter mij dit? Ugh zo gemeen. Nadat Justin was weggelopen, groette ik Scooter en liep daarna direct naar buiten. Oh nee nu nog een taxi zoeken. Opeens hoorde ik een bekende stem mijn naam roepen. Ze keek die kant op, en zag Justin staan. " hey Justin " zei ik met een klein glimlachje. Hij vroeg precies wat ik eigenlijk wilde horen " zal ik je een lift geven? ". " ja graag, ik haat die rot taxi's " zei ze lachend. Justin gebaarde dat ik in zijn auto kon gaan zitten, dus deed ik dat maar.
Toen we in de auto zaten, en ik mijn adres had geven. Was het nogal stil, en ongemakkelijk. Ik ging een beetje rechtop zitten, en bogen te spelen met een plukje haar. Ik hoorde Justin telkens zuchten. " haat jij me? Ik kan er anders ook niet veel aan doen hoor " zei ik geïrriteerd tegen hem. Hij begon spontaan te lachen, maar ik snapte niet waarom. " het was geen grap hoor, Justin haat je me?". Hij stopte met lachen en keek me aan " nee tuurlijk haat ik je niet, jij kan er inderdaad niks aan doen dat scooter jou heeft gekozen ". Hmm, dus dat dachten ik dus verkeerd, " kan je dan alsjeblieft een beetje normaal tegen me doen? " vroeg ik met een klein stemmetje. Ik wist het antwoord al, ik kende Justin langer dan vandaag en hij is echt super koppig. " nee ik haat je niet, ik haat deze situatie en Scooter "
De verdere reis is het stil. Ik kijk een beetje uit het raam totdat ik iets raars ruik. 'Justin, ruik jij dat ook ?' Vraag ik. Justin kijkt op en zegt: 'jaa maar het is vast niks' . Ik zucht. 'Stop anders even' stel ik voor. Straks is het wel iets ergs. Justin rijd zonder iets te zeggen naar een parkeerplaats. Net wanneer we daar aangekomen zijn stopt de auto.justin probeert hem nog een keer te starten maar dat lukt niet. Hij zucht. 'Waarschijnlijk iets met de motor' zegt hij geirriteerd. 'Ik bel de garage wel even' zegt hij daarna. Ik knik en wil uitstappen maar ik wacht dan even. 'Er staat daar paparazzi , straks zien ze ons.' Zeg ik. Ik zie hoe Justin om zich heen kijkt. 'Dan begint het plan vandaag al' zegt hij makkelijk. Ik had hier echt geen zin in. Ik wilde niet doen alsof hij m'n vriendje was. Liefde kan je niet zomaar na spelen. Ik merk dat justin het ook niet echt leuk vindt. Ik zucht en stap uit de auto.
hi, het is een beetje deprimerend om een story te schrijven en dan geen reacties of abo's te krijgen. Dus we vragen of jullie onze story misschien kunnen promoten op een of andere manier. Dat zouden we echt super leuk vinden, en motiverend. Love, Noëlle & Elisa.
Reageer (4)
Snel verder please?!
1 decennium geledenI love your story!!!
nieuwe abo!!!! :p
xx
ik vind het echt een awesome story
1 decennium geledenIK REAGEERDE TOCH!!??
1 decennium geledenjah soory
ik probeer hem zo lang mogelijk te maken:P
lang genoegh?
Ik.Eis.Een.Nieuw.Stukje xxx
1 decennium geledenDankje om een abo te nemen op mijn story.
Ik zal zien wat ik kan doen voor jullie