Eva is met haar team, de MC3 van HCZ bij een tweedaagshockeytoernooi bij HCWWW. Ze spelen nu een wedstrijd tegen EMHC MC1. Het staat 1-1 en er zijn nog maar een paar minuten te spelen. Eva is de mid-mid. De laatste vrouw Juul neemt de bal uit. De bal gaat naar Eva. Eva neemt hem aan en passeert haar tegenstander heel mooi. Ze past hem nar Karlijn. Karlijn neemt de bal aan en rent met de bal langs de zijkant naar voren. De spits Sanne maakt ruimte voor Eva zodat Eva zich in de cirkel kan aanbieden. Karlijn geeft de bal voor. Eva slaat hem in een keer het goal hoog in! Alle meiden van de MC3 juichen. Een minuut later is de wedstrijd afgelopen. De MC3 heeft met 2-1 gewonnen. Eva loopt samen met Juul naar de drug-out, ze pakken hun spullen en ze lopen richting het hekje om uit het veld te gaan. Onderweg ziet Eva een groepje jongens staan, tot haar schrik ziet ze ook Rein van mainstreet. Ze is echt heel erg verliefd op hem. Snel doorlopen maar. Als ze er vlak voorbij zijn hoort Eva zeggen: "Dat meisje van HCZ, ik geloof dat ze mid-mid was en nummer 10 was. Zij was echt goed!" Eva denkt heeft hij het nou serieus over mij? Als ze het hekje door zijn vraagt Juul: "is dat niet Rein van mainstreet?" Eva antwoord daar op: "Ja dat is hem!" "Zullen we een handtekening vragen?" "Ja, is goed!" De meiden lopen richting het groepje jongens waar Rein bij staat. Als ze achter Rein staan zegt een jongen uit Rein zijn team: "Rein, nog meer mainiacs voor je." Rein draait zich om en zegt: "hoi!" Eva en Juul antwoorden tegelijkertijd: "hoi!" Rein kijkt hun bedenkelijk aan en zegt: "was jij niet dat meisje van HCZ die mid-mid stond?" "Uhm, ja dat klopt." "Ik vond je erg goed spelen!" Eva voelt dat ze rood wordt en ze zegt heel verlegen: "Dankje!" Eva voelt dat ze nog roder word, gelukkig was ze nog rood van de wedstrijd, dus het valt niet op. Rein zei: " Hoe heet je eigenlijk?" "Ik heet Eva!" "Oke Eva mag ik jouw telefoon nummer?" "Ja tuurlijk!" Eva geeft haar telefoon nummer en dan zegt Rein: " kom je om 12:00 uur bij onze wedstrijd kijken?" "Uhm ja is goed! Juul we hebben dan toch geen wedstrijd?" "Nee!" "Oke zullen we dan samen gaan kijken?" "Ja is goed!" "We komen kijken!" Onder het overleg van de meiden had Rein zijn handtekening gezet! Bij Eva stonden er twee Xx! De meiden namen afscheid en liepen terug naar hun tent!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen