Foto bij 173.~ Aria Elaine Calder

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • hazzaaaa

    Snel verdeer (: en ik ga een serieuze buis hebben op natuurwetenschappen :( xx nu verder leren voor Nederlands uggh (huil) ps: hoeveel maanden is Aria nu zwanger ?xx

    1 decennium geleden
  • Lootus

    Veel succes met je examens (: MIsschien beetje laat haha (: Maar goed, leuk stukje en snel verder x

    1 decennium geleden
  • SarahLee1D

    Veel succes met je examens !
    Ik heb vandaag mijn 5de examen al gehad van de 9 POEW dat zijn er veel te veel als je het mij vraagt. Maarja, hoeveelste jaar zit je eigenlijk en wat doe je ? Ik zit in het derdemiddelbaar en doe STW... Ik weet niet waarom ik dit vertel maar ik verveel me. Heb vandaag wiskunde gehad, er kwam een vraagstuk over de pinokio ik dacht zo van :8 morgen godsdienst... Snap niet waarom we dat nodig hebben ... Dit hoofdstukje is echt wel goed geschreven ! Het geeft me weer zin om te leren. 'kuch' niet dat het aan het hoofdstuk ligt maar niet kan me zin geven om te leren. Maar ja het concert van One Direction op 1 mei hangt er vanaf. NOG ONGEVEER 140 DAGEN !!! Sorry moest er uit ... Veel succes met je examens nog en schrijf als je kan zou ik zeggen !
    Xx

    1 decennium geleden
  • pinikitaloda

    mijn examens vallen allemaal wel mee morgen frans HELP!! maar da lukt mij wel en het lukt jou ook daar ben ik zeker van. Ik duim voor je je kan het laat het zien ook eens pauzen nemen he ;) (nerd) top deeltje voor dit verhaal haal je al een 100/100 snel verder(Y) succes je kan het !

    1 decennium geleden
  • JUSTxSOMEONE

    veel succes met de rest van je examens ik ben helemaal dood ik moet voor fysica leren en daarna voor latijn want ook al heb ik daar een weekend voor het lukt me zelfs dan nog niet i'm dead !!!!!
    en over dat geen slaap gedoe en sassige antwoorden trek het je niet aan wat mensen denken ik ben altijd een bitch als het examens is !!!!
    snel verder !!!
    ~xxx~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen