December 12, part 2.
December 12, part 2 | Harry Edward Styles
Met een enorme glimlach keek ik Charlotte aan. Ze schaatste vrolijk met Demy over het ijs heen. Haar jas had ze uitgedaan waardoor de witte Hollister hoodie die van mij was tevoorschijn kwam. Hij was voor haar veelste groot. Maar ondanks dat stond mijn Hollister hoodie haar prachtig. Zoveel mooier als dat hij mij stond. Maar dat was waarschijnlijk het geval bij alles wat ze aan had. Haar zwarte jeans met ritsjes op haar bovenbenen liet haar benen prachtig uitkomen met daar onder witte kunstschaatsen. Haar stralende lach liet het ijs haast smelten. Zelfs haar ogen glommen mee als ze lachten, een detail waar ik enorm veel van hield. "Wat was er net tussen jou en Charlotte?" Haalde Liam me uit mijn gedachten. "Huh? Hoe weet jij dat er iets was?" Vroeg ik hem verbaast. "Ik zie het aan jullie gezichten." Verklaarde hij. Begrijpend knikte ik. "Dus vertel op Haz." "Ze begon over mijn type en ze grapte wat mijn type oud en blond was waardoor ik haar speels duwde maar ik duwde per ongeluk iets te hard waardoor zie met een enorme smak op het ijs viel. Nooit was het mijn bedoeling om haar pijn te doen, echt waar. Tranen stonden in haar ogen en ik moest echt moeite doen om haar niet helemaal dood te knuffelen. Toen vertelde ik dat mijn type iemand was zoals zij en toen schrok ze. Ze wist niet hoe ze kijken moest en ze wist zichzelf al helemaal geen houding te geven." Mompelde ik. "Zoveel moeite leek ze er niet mee te hebben gehad dat zij jou type was. Aangezien ze nu vrolijk lachend over de schaatsbaan schaatst." Besloot Liam. "Klopt, maar op het moment zelf.. Meteen kreeg ik spijt dat ik het zei." "Je bent verliefd op haar." Verklaarde Liam. "Nee. Niet waar." Sputterde ik tegen. "Jawel. Jij bent verliefd op haar Harry. Geef het toe." "Nee, ik ben helemaal niet verliefd op haar!" "Jawel Harry. De grote flirt van One Direction is verliefd op zijn aller beste vriendin. En niet zo'n beetje ook. Geef. Het. Toe." Doordringend keek Liam me aan. Hij had gelijk. Hij had zo hard gelijk. Maar ik wilde het niet toegeven. Ik kan honderden meisje krijgen op de wereld en op wie word ik verliefd? Juist ja. Mijn aller beste vriendin. "Die stilde is voor mij genoeg om te weten dat ik gelijk heb." Breed grijnzend keek Liam me aan terwijl hij zich langs me op het houten bankje liet zakken. "Waarom zij?" Monpelde ik, doelend op het feit waarom net ik op mijn beste vriendin verliefd moest worden. "Ik snak het wel hoor Haz. Ze is lief, vrolijk en gezellig. Ze maakt plezier in haar leven, lacht altijd en met haar in de buurt beleef je sowieso altijd lol. Ze is een geweldig persoon om mee om te gaan. Over haar uiterlijk zal ik maar niet beginnen voor me me gaat slaan.. Plus zij is het enige meisje dat jou tot nu toe kan handelen." "Ik denk het.." Mompelde ik. Zuchtend stond ik op om weer de ijsbaan op te lopen, met Liam achter me aanlopend. We schaatste naar Charlotte en Demy toe. "Hey love!" Begroette Demy Liam. Liam trok Demy gelijk dicht tegen zich aan waarna hij zijn lippen op die van haar plantte. Ik rolde met mijn ogen en keek Charlotte toen glimlachend aan. Ze glimlachte vrolijk terug. "Hey love!" Imiteerde Charlotte haar beste vriendin Demy. Lachend sloeg ik mijn arm om haar schouder heen waarna ze met haar rechterhand mijn rechterhand vast pakte die over haar schouder lag. "Ik ben blij dat ik hier met jou ben Harry."
Reageer (3)
Awwwwww cuteness!
1 decennium geledenOké mijn naam is cupido het stemmetje in Harrys hoofd en Harry hoort mij schreeuwen:
1 decennium geleden"Lul! Ze is verliefd op jou. Zeg dat je van dr houd, zoen dr, trouw, krijg 3 kinderen en leef nog lang en gelukkig."
XxxSnelVerderXxx
cute!
1 decennium geleden