Foto bij 009

We hebben avond gegeten. Samen met Alex sta ik in de keuken achter het aanrecht de afwas te doen. We hebben een vaatwasmachine maar die zit vol dus doen we het nu met de hand. Met mijn kont leun ik tegen het randje met een theedoek in mijn handen en kijk ik naar Alex die me met een grijns aan kijkt terwijl hij vuil bestek, borden en glazen in het sop laat vallen. “Why are you looking at me?” Gniffelt Alex terwijl hij in zijn ooghoeken naar me kijkt, ik kijk omlaag naar mijn voeten en een grijns bloeit op mijn wangen. Ik hoor dat hij is begonnen met de afwas en ik kijk op. Hij merkt het en kijkt op. “It's just... I have not seen you a while.” Zeg ik en hij komt naast me staan en leunt ook tegen het randje. “So?” Zegt hij en kijkt me met een frons aan. “You've changed.” Mompel ik en ik voel dat ik moeilijk kijk, hij grijnst en ik knijp zacht in de theedoek. “Georgia calm, you stay my little sister.” Zegt hij en ik moet lachen. “You have something on your face.” Zegt hij als het stilvalt. Ik kijk verbaasd op en automatisch voel ik met mijn hand aan mijn gezicht. “What?” Vraag ik. “Soap.” Zegt hij. Ik kijk hem onbegrijpelijk aan en hij loopt naar de wasbak en pakt een handje sop. Ik gil en ren naar de eetkamer. Hij volgt me door de deur en angstig loop ik om de tafel. Hij loopt links en rent dan snel rechts. Ik gil als hij voor me staat en probeer me te verdedigen tegen nat sop. “No!” Gil ik als ik nattigheid op mijn gezicht voel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen