Foto bij 008

Met mijn handen in mijn zakken blaas ik een wolkje warmte uit, het is iets donkerder geworden en dus ook wat kouder. Het is was in de tussen tijd dat ik de winkelstraat af liep drukker geworden. Mensen stormden tegen elkaar aan om op tijd te komen voor een afspraak of ze hadden gewoon haast. Mijn moeder woonde niet ver weg. Ik kon het makkelijk lopen en het was ook leuk om in de frisse lucht te zijn. Snel benaderde ik haar huis en drukte ik op de bel. Voor ik voetstappen hoorde deed ik mijn haar in model en zuchtte ik. Ik keek omlaag en toen ik de deur hoorde keek ik met een glimlach op. “Hi Georgia!” Roept Alex mijn broer. “Hi!” Zeg ik en hij trekt me in een knuffel, hij stapt uit eindelijk achteruit en ik stap binnen. De warmte vliegt om mijn nek en ik moet vanzelf grijnzen als ik mijn vader zijn hoofd om het hoekje van de woonkamer uit zie steken. “Dad!” Roep ik en hij stapt naar me toe, hij veegt zijn handen aan zijn broek en trekt me in een knuffel. Hij ademt in en drukt zijn lippen op mijn voorhoofd. “I missed you Georgia.” Zegt hij en ik knik. “Missed you too dad.” Zeg ik en ik kijk hem in de ogen. “I missed you too dad.” Fluister ik nog een keer en hij knikt dit keer. Dat doen wij altijd. Hij laat zijn handen van mijn boven arm afglijden en ik volg hem met Alex naar de woonkamer. En daar tref ik mijn moeder aan die op de bank ligt. “Happy Birthday!” Roep ik enthousiast en ik loop op haar af en ik ga naast haar zitten. “Thank you Georgia!” Zegt ze.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen