Foto bij 005

“Have a nice day!” Zegt de juwelier en samen loop ik met de vreemde jongen de zaak uit. Ik had het rode armbandje in paars pak papier laten inpakken met een witte strik omdat mijn moeder daar zo van houd. De jongen stelt voor om een ijsje te gaan halen en ik stem er weer op in en samen lopen we de drukke straat door naar de bakkerij dicht bij het park. Aangekomen blijf ik me iets af vragen. “May I ask you something?” Zeg ik uiteindelijk als we in de rij aansluiten. Ik kijk hem met een frons aan en hij kijkt met een grijns terug. “Sure.” Zegt hij en knikt. Ik kijk omlaag en sluit mijn ogen. “What is your name?” Zeg ik zacht en hij begint te gniffelen. “What do you think?” Zegt hij en ik kijk met een grijns weer op. Er zijn zoveel namen maar ik kan er nu op geen komen. “Lewis?” Gok ik en hij schud met een grijns zijn hoofd. “Nope.” Zegt hij, ik draai met mijn ogen en kijk de lucht in. “Jack? Phillip? I give up.” Ratel ik door en hij moet lachen. “Thomas William Jones is that enough answer?” Zegt hij als hij uit gelachen is en ik knik. Die naam had ik niet verwacht maar het past wel bij hem denk ik. “Yes, my name you already knew.” Zeg ik en hij grijnst.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen