Een luidt gegil weerklinkt in mijn ogen en verbaast kijk ik naar mijn zus. Mijn vader begint te lachen en trekt Grace zacht naar beneden. 'Hallo ik ben Amanda, de moeder van Mila.' Zayn steekt zijn hand uit en glimlacht slecht. Hij loopt rond mijn moeder en geeft mijn vader een hand en stelt zich voor. Hij kijkt me even aan en ik geef hem een vrolijke knikje. Hij slaat zijn armen rond de schouders van mijn oudere zus die me met grote ogen aankijkt. 'Hey i'm Zayn. Jij bent?' In zijn stem is een kleine grijns te horen. 'Grace.' Haar stem piept en verslagen slaat ze haar handen voor haar mond. 'Mila neemt je wel een keer mee naar de rest van de jongens, dat vind je vast niet erg?' Mijn zus schud wilt haar hoofd en kijkt grijnzend naar me toe. 'Moet je ook een kop thee?' Mijn moeder kijkt Zayn vragend aan die gewillig knikt. 'Ik ga even roken, loop je mee Grace?' Zayn kijkt me met een vragende blik aan en ik begin te lachen. 'Zayn? Loop je ook mee?' Hij knikt en schuift zijn stoel naar achteren. Ik open de achter deur en ga op een van de grijs gekleurde tuinstoelen liggen en laat mijn lichaam iets naar achteren leunen. 'Grace?' Ik vang haar blik op en kijk haar met een kleine glimlach aan. 'Het is wel de bedoeling dat het zo tussen ons blijft. Zayn wilt niet dat de rest van de wereld het te weten komt.' Ze kijkt niets begrijpend naar Zayn en schud haar hoofd afkeurend. 'Waarom? Zo'n pracht meid mag je echt wel showen aan de rest.' Hij kijkt me aan maar ik ontwijk zijn blik. Ik dacht er precies zo over en snapte niet dat hij na deze 9 maanden me nog steeds verborgen hield. 'Ik wil haar die haat niet aandoen.' Ik zucht en rol met mijn ogen en gooi de sigaret van me af. Hij kijkt me hoofdschuddend aan. 'Mila, we hebben het hier eerder over gehad.' Ik zucht en laat mijn hoofd langs mijn schouder vallen. 'Het is gewoon niet leuk.' Hij zet zijn stoel naast me neer en laat zijn arm rond mijn schouder vallen. 'Het komt wel goed.' Ik kijk hem glimlachend aan en open mijn mond. 'Blijf je hier vanavond?' Hij legt zijn hand in zijn nek en kijkt me lip bijtend aan. 'Vooruit.' Ik grinnik en geef hem een tik tegen zijn achterhoofd aan voordat ik mijn lippen tegen die van hem druk.
Merry christmas you'll. Maak er een leuke dag van met je familie of vrienden of vriendje! Hope you like this one .xxx
Reageer (1)
Merry Xmass to you and your family.
1 decennium geledenWeer super geschreven.
Snel verder...
Xxx