Dag 15
Het was 1 dag geleden nadat de nominaties bekend zijn gemaakt.
Jason en Jolie waren geschokt door het grote aantal punten die Jason had.
Hij had geen tijd om te treuren want Big Brother kwam met de wekelijkse taak.
"Dit is Big Brother, bewoners ik heb hier de wekelijkse taak en die spelen jullie individueel.
In de komende 3 dagen mag je geen ja en nee meer zeggen.
Iedere bewoners krijgt 3 levens zeg je meer dan 3 keer ja of nee dan zit je 1 week lang dus 7 dagen op dieet en dat dieet houdt in dat alleen maar groene dingen mag eten dus broccoli, groene paprika, prei etcetera voor drank mag je alleen maar water of groene limonade.
In de morgen van dag 18 eindigt deze taak dus tot dan mag je geen ja en geen nee zeggen.
Succes de tijd gaat nu in"..
POV Jason
Ik zat met Jolie in de tuin pratend over de nominatie's.
"Waarom ben ik genomineerd ik verdien dat niet en nog wel met 22 punten".
"Ja dat is inderdaad erg jammer ik hoop het echt niet dat je eruit gestemd wordt".
"Jolie weet je wat je net gezegd hebt"
"Nee hoezo".
Je zei die 2 woorden die je niet mag zeggen".
"Oh wat stom".
Dit is Big Brother, Jolie een paar minuten geleden heb jij je niet gehouden aan de opdracht van deze week jij zei 1 keer ja en 1 keer nee dat is niet goed je hebt nog 1 leven over pas op.
POV Lilith
"Oh Xavier schatje ik wil niet dat je gaat blijf bij me".
"Geen zorgen Liltih ik blijf bij je ik laat je niet in de steek".
POV Derek.
"Nou het is op een manier heel grappig dat ik vorige weekr genomineerd was en nu jij".
"Het is vreselijk nu hoop ik dat ik blijf en dat we gewoon samen als vrienden door kunnen gaan. En dat er 2 vrouwen genomineerd worden".
"Nou Jon Josep weet je wie ik irritant vind dat zijn Jolie en Jason ze vormen zowat een stel en dat vind ik niet kunnen ik wil dat ze uit elkaar gehaald worden daarom hoop ik zo erg dat Jason het huis moet verlaten zaterdag". "Ik vind Lilith en Xavier irritant ik hoop dat Xavier eruit gaat en Jason eigenlijk ook als ik er maar in blijf dan is het goed".
"Ondertussen had ook Juna 1x ja gezegd. Morgen heeft Big Brother iets speciaals voor 4 bewoners wat houdt dat in en hoe reageren de bewoners erop. Zie dat morgen in Big Brother".
Reageer (1)
Geen ja en geen nee zeggen dat is zóóó moeilijk! Ik zou het echt niet zo lang vol houden! Of je moet gewoon de hele tijd je mond houden
1 decennium geleden