Foto bij Proloog

Justin's pov

" Justin, kunnen we het niet nog heel even proberen. misschien gaat het over een tijdje wel beter " zei Selena smeekend tegen mij. pff, hier had ik dus precies geen zin in. " je weet zelf dat het niet meer gaat werken Selena, dus hou ermee op om te gaan smeken. ik ben het zat " zei ik een beetje gemeen terug tegen Selena. Scooter begon zich ermee te bemoeien door te zeggen: " Justin! je gaat het gewoon nog even proberen, of je het wil of niet. het gaat nu even niet meer om jouw mening ". " Wat " dacht ik. dit gaat hij niet menen. " Nee, ik ben helemaal klaar met haar " schreeuw ik naar Scooter, terwijl ik met mijn vinger naar Selena. " ik ga helemaal niks meer faken ". Ik sta op, en pak mijn rugzak. En verlaat de kamer. Als ik over de gang heen loop, hoor ik Selena nog tegen Scooter huilend schreeuwen dat hij mij niet zo kon laten gaan. Ik zuchtte, en liep naar buiten. Gelijk werd ik verblind door al de paparazzi hun camaras. Ik hoorde vragen zoals: " is het waar? Jij en selena uit elkaar ", " date je inderdaad nu een victoria secret model ", en allerlei andere digen waar ik totaal geen zin in had. Ik liep snel door en stapte in mijn range rover. Was dit gedoe maar snel over.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen