Hello! Zouden jullie een Point of view vanuit Harry leuk vinden? Tell me! xoxo

December 11, part 1 | Charlotte Emelie Jenner
Demy en ik zaten zoals gewoonlijk weer op onze vertrouwde plaatsen in Starbucks. Na dat ik weer een paar minuten te laat was gekomen dan afgesproken. Zoals ik al eerder zei; op tijd komen was niet mijn sterkste kant. "Dus alles is nu weer goed tussen jou en Harry?" Vroeg Demy me. "Jep." "Hebben jullie al over de kus gepraat?" Vroeg ze me. Ik schudde mijn hoofd. "Waarom niet?" "Ik weet niet, we begonnen er allebei niet over. En eigenlijk ben ik ergens ook wel bang om het onderwerp aan te gaan." "Wat kan er nou gebeuren?" "Nou.." Begon ik. "Hij kan zeggen dat hij me niet leuk vind, me alleen ziet als een vriend en dat onze kus een grote vergissing was. Ik wil de waarheid niet horen." "Ooit moeit je de waarheid horen, of het nou goed is slecht is." "Ik weet het." Zuchtte ik. Ik sloeg mijn koude handen om de hete beker met het bekende, groene Starbucks logo. "Zullen we morgen gaan schaatsen met Liam en Harry?" Stelde Demy voor. "Lijkt je dat nou wel zo'n goed idee, met alle fans en zo?" Twijfelend keek ik haar aan. "Als we nou in de ochtend gaan? Dan moeten de meeste fans naar school en is het ook niet ze druk." Verklaarde Demy. "Hmm, wat jij wilt. Bel ze maar." Demy haalde snel haar zwarte iPhone te voorschijn haalde en er druk op begon te typen. "Liam vind het oke en Harry ook, want Liam is nu in Harry's appartement. En ze vragen of wij ook willen komen.." "Is goed!" Antwoord ik vrolijk. Iets te vrolijk. Snel dronken we onze laatste slokken chocomelk op en trokken onze jassen en sjaals aan waarna we de drukke Starbucks uitstapten. Buiten had het aardig gesneeuwd waardoor de drukke straten van Londen onder de witte, natte en vooral koude sneeuw lagen. Verschillende rillingen kropen over mijn rug naarmate ik stappen zette in de sneeuw met mijn witte, lage All Stars. Het was niet zo'n enorm goed idee om die aan te doen, aangezien mijn voeten er haast afvroren. Maar hey, wie er leuk uit wil zien moet er wat voor over hebben? Gelukkig waren we al snel bij Harry's appartement waar ik de sleutel van had. Ik opende zijn voordeur en klopte de sneeuw van me af waarna ik naar binnen liep en ongeduldig wachtte tot Demy me zou volgen. We trokken onze jassen uit en deden onze sjaals af waarna we naar de woonkamer liepen. Harry en Liam gamend aangetroffen. "Hey Liam, hey best friend!" Begroette ik ze vrolijk. "Hey love, hey Harry!"Begroette ook Demy de jongens vrolijk. Liam drukte snel een kus op Demy's wang waarna hij zijn volle aandacht weer op het spel vestigde. Fifa 2013. En wat er leuk aan was snapte ik serieus niet, op de Mario games en Just Dance games vond ik niet veel aan het hele game gedoe. Harry had me ooit Black Ops geprobeerd leren te spelen, maar ik faalde zo hard dat de controller bijna het raam uitvloog. Harry had het maar opgegeven en ge aanvaard dat ik alleen Mario en Just Dance wilde doen met hem. Zuchtend liet ik me naast Harry op de bank ploffen. Hij leek er echter niet van op te kijken en bleef gewoon doorgaan met zijn spelletje. Na 5 minuten was ik het zat. "Harry, mag ik ook eens?" Vroeg ik hem lief waarna ik met mij wimpers knipperde en mijn grote bambi ogen opzette. "Nee." Antwoordde hij zonder me aan te kijken. "Alsjeblief?" Ik trok een enorme pruillip wat er waarschijnlijk enorm lachwekkend uit had gezien maar Harry leek er niet tegen te kunnen en overhandigde me de playstation controller nadat zijn potje tegen Liam afgelopen was. Ook Liam gaf zijn playstation controller aan Demy. Zij ging zo hard winnen, aangezien ze veel beter was in het spelen van games dan mij. "Eh Haz, hoe moet dit?" Vroeg ik hem. "Kijk met dit knopje ren je, met deze wissel je van speler en met deze schiet je." Deed hij een poging tot uitleggen. "Oh.." Mompelde ik. Nu al niet wetend wat schieten, rennen en van speler wisselen was. Het spel begon en ik drukte maar wat op de knopjes, hopend dat het potje snel voorbij was om daarna nooit meer het spel 'fifa 2013' te spelen. Niet dat 2012 en 2011 wel oke waren. Harry barstte in lachen uit. "Nee niet zo Char.." Mompelde Harry. Hij tilde me op en zette me op zijn schoot waarna hij zijn armen om me heen sloeg en de controller overnam. Demy schonk me een veel betekende blik en kreeg een enorme grijns op haar gezicht. Liam keek ons ook breed grijnzend aan. Ik keek om naar Harry die licht gekleurde rode wangen had waarna ik weer naar het scherm keek waar het voetbal potje zich nog steeds afspeelde. Harry en ik 1 - 0 voorstaand. Ik nestelde me dichter tegen Harry's borst aan. Hier kon ik wel aan wennen. Fifa was zo slecht nog niet.

Reageer (5)

  • Elayzia

    Haha! OMG FIFAAAAAAAA!
    Ik haat voetball XD maar houd van fifa en games!

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Die gaat vaker fifa spelen xD


    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden
  • CurllMonster

    Ji krijgt van mij een kudo!:D
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Rissl

    Romance is in the airrrr! Leuk stukje (:
    xx

    1 decennium geleden
  • YourLittleEl

    haha Liefde is samen fifa spelen ;d...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen