0.3
Ik kleed me om en loop naar beneden. Gemma staat al te wachten in de gang. Ik trek mijn schoenen en jas aan en loop met haar mee naar de auto. We stappen in en de motor start. Onderweg praten we over van alles. Dat was het leukste aan haar. We raakten nooit uitgepraat. Dat had ik ook altijd bij louis. Louis en ik konden nachten lang doorpraten en dan best laat beseffen dat we moesten slapen. Snel kom ik uit mijn gedachte. Ik wil over hem heen komen. Ik wil hem niet missen. Ik zucht en kijk dan naar buiten. Gelukkig gingen we naar een lokaal restaurantje. We kwamen dus al snel aan. We stappen uit en lopen naar binnen.
'Maar harry ga je mij nog vertellen wat er mis is met je? ' vraagt Gemma als we allebei bijna klaar zijn me eten. Ik zucht. Het liefst wilde ik alles vertellen maar het was nog zo gevoelig. Ik zou elk moment in tranen kunnen uitbarsten. Nu is het Gemma's beurt om te zuchten. Ze kijkt me aan en zegt 'harry, je weet dat je me alles kan vertellen toch ?' Ik knik en begin te vertellen. Ik begin bij het begin. Nadat ik erachter kwam dat ik jongens leuk vond. Hoe ik merkte dat ik niet zomaar een jongen, maar Louis leuk vond. Ik vertel hoe ik het tegen hem had opgebiecht en hoe hij reageerde. Ik vertel over de vier weken samen met Louis. En ik vertel ook hoe het was geindigd. Gemma heeft het hele verhaal rustig zitten luisteren en zegt voor het eerst wat. 'Omg, harry ! Dat is verschrikkelijk! ' weet ze uit te brengen. Ik knik terwijl ik weer tranen voel branden. Ik probeer ze tegen te houden wat mislukt. Gemma slaat een arm om me heen. 'Jij hebt afleiding nodig' zegt ze vastberaden. Ik kijk haar aan. 'Ik heb nog een beschikbare vriend, misschien dat jullie samen wat kunnen eten ofzo ? Om Louis te vergeten.' Zegt ze. Ik haal mijn schouders op. Ik kan louis niet vergeten. We zitten samen in een band, we waren beste vrienden. 'Ik zal erover denken gem,' antwoord ik, ze bedoeld het goed. Misschien was afleiding inderdaad wat ik nodig had..
Deze is heel kort maar dit is een soort extension van het vorige deeltje hahha, hope you liked it, vergeet geen reactie te plaatsen met feedback ! Xxxx<3
Reageer (2)
goed geschreven(H) snel verder
1 decennium geledenIk vind dat je het heel goed schrijft dus heb niet echt feedback sorry
1 decennium geleden