Foto bij 0.2

Enjoy x

Na een tijdje op mijn bed gelegen te hebben, loop ik naar beneden. Ik droog mijn tranen af. Ik voelde me leeg. Alles deed me herrineren aan Louis. In gedachte rook ik zijn geur nog. Ik mistte hem. Niet alleen als vriendje maar ook als beste vriend. Een tijd lang heeft mijn hele wereld om die jongen gedraait. Ik kon dat niet zomaar uit mijn geheugen wissen. Dat had tijd nodig, en dat wist ik. Langzaam loop ik naar de bank waar ik mijn moeder zie zitten met een boek in haar hand. Ik plof naast haar neer. 'Heee harry' zegt ze vrolijk en legt meteen d'r boek opzij. 'Eyy' antwoord ik droogjes. Mijn moeder glimlacht. 'Ik vind het echt een leuke verassing' zegt ze weer. Ik glimlach en geef haar een kus op haar wang. De jongens hadden gelijk. Ik had mijn familie even nodig. 'Gemma komt trouwens langs als je dat niet erg vind ' ik glimlach nu nog erger. Gemma is mijn zus. Gemma en ik hadden echt een super goede band. Zij was de eerste wist dat ik niet op meisjes viel en had mij in die periode heel erg gesteund. Ik was blij dat ik haar weer kon zien.
'Hoe laat komt ze ?' Vraag ik nieuwsgierig. 'Over een uurtje ofzo' antwoord mijn moeder. Ik knik en gaap. Ik was eigenlijk best moe. Het is ook niet niks allemaal. Ik besluit even op de bank te gaan liggen en wachten tot Gemma komt.

Over iets later dan een uurtje hoor ik de deurbel gaan. Ik trek een sprintje naar de deur en doe hem open. Daar zie ik mijn zus Gemma staan.
'GEMS !' Roep ik erg blij. 'HAZZA !' Antwoord zij. We omhelzen elkaar stevig en ondertussen schreeuwt Gemma 'ik heb je zo gemist ! Omg !' In mijn oor. Ik glimlach en kus haar op de wang. Daarna lopen we beiden naar binnen waar mama en Gemma elkaar even begroette. We gaan zitten. 'Dus alles goed harry?' Vraagt ze. Ik knik. Gemma fronst. Waarschijnlijk merkte ze iets. Ik kijk snel weg. Mijn moeder verbreekt dit pijnlijke moment door te vragen wat we willen eten. Net als ik mijn mond open wil doen om wat te zeggen, zegt Gemma al wat. 'Mam, is het goed als harry en ik samen ergens gaan eten ? We moeten nog bijpraten.' Zegt zij. 'Nee natuurlijk niet! Ga maar!' Antwoord zij. Gemma glimlacht maar kijkt mij even aan. 'Hazz, je moet je wel even omkleden hoor' zegt ze lacherig. Ik bekijk mijn outfit en knik als bevesteging. Ik zag er inderdaad niet uit.

Heey, jullie krijgen vandaag 2 deeltjes omdat deze wel erg saai is. Later vandaag komt de volgende online xx lots of love

Reageer (1)

  • ianhasaniceass

    Ik vind het wel een leuk hoofdstukje hoor!
    (flower)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen