Foto bij Hoofdstuk 8

Aww Liam !! He loves Niall , waarom staat er niet op : I love Amber?? (mijn naam)
haha , ok ,sorry dat ik zo weinig schrijf,maar ik heb examens en die zijn nu niet bepaald gemakkelijk , ik moet tegen morgen maar liefst 6(!) spreekoefeningen van Frans vanbuiten kennen ____________________________ (dood) :)

Ik keek voor de zoveelste keer op mijn wekker.
1h06,pff..Ik kon de slaap maar niet vatten.
Ik moest heel de tijd maar aan morgen denken.Ik was echt benieuwd wat voor een jongen die Liam was.Wat ik uit zijn sms'jes kon afleiden was nu niet bepaald slecht.Maar de meeste bekende mensen voelen zich altijd beter dan de rest,en ik hoopte maar dat deze jongen niet zo was.
Na veel draaien en keren besloot ik om dan maar in mijn dagboek te schrijven.
Ja,ik hield een dagboek bij,je zou het misschien niet meteen denken van een meisje zoals ik,maar elke avond zat ik op mijn kamer en pende ik neer wat er die dag zoal was gebeurd.Ik was niet echt de persoon die over haar gevoelens kon praten,dus dan maar op deze manier.
Ik stond op,tilde mijn matras omhoog en haalde het kleine roze boekje eronderuit.
Ik ging weer in mijn bed liggen,knipte het nachtlampje aan en begon te schrijven.
Liefste dagboek,
Je gaat echt nooit geloven wat er mij is overkomen!
Ik zal van het begin beginnen:
Vandaag moest ik van Anke mee naar een signeersessie van één of andere boysband uit Engeland,ik ben er niet bepaald gek van,maar het was om Anke een plezier te doen.
Ik liet (op aandringen van Anke)dan ook maar handtekeningen zetten van die jongens.En,één van de jongens knipoogde naar mij!Ik dacht eerst dat het mijn verbeelding was,maar het was echt!Toen ik thuis kwam bekeek ik de handtekeningen even en op die van Liam stond een telefoonnummer!En hoewel ik eigenlijk geen fan ben van de jongens was ik supergelukkig!Ik denk dat ik nog nooit zo'n overweldigend gevoel heb gehad!Een superster die valt voor een normaal meisje zoals ik!Ik kon het echt niet geloven!Ik belde hem op en we waren eigenlijk allebei best verlegen,maar toen we ons telefoongesprek voorbij was hebben we nog uren zitten smsen en morgen gaan we samen iets eten!Ik kan het echt niet geloven en ik ben superzenuwachtig!Ik hoop dat ik een beetje kan slapen want het is nu ook niet de bedoeling dat ik morgen met wallen aan tafel zit.
Slaapwel dagboek,wens me veel succes morgen.
Kusjes Sofie xxx


De volgende morgen werd ik wakker van een irritant geluid.
Ik opende mijn ogen,rekte me stilletjes uit en ik besefte dat het het geluid van mijn gsm was,de irritante ouderwetse telefoon.
Ik kan misschien toch eens een liedje als ringtone zetten?Dat klinkt wat beter.
Ik stapte slaperig uit mijn bed en nam de telefoon op.
"Hallo?"Vroeg ik met een schorre stem.
"Hoi Fietje,het is mama.Het is even om te zeggen dat papa en ik hebben besloten om hier nog 2 weekjes op vakantie te blijven.Goed?"Vroeg mama met een lieve stem.
Wow! Dit ging wel heel snel!
"Euhmm..Ok?"Zei ik.
"Da's dan geregeld!Tot binnen twee weekjes!"Zei mama en ze verbrak de verbinding.
Ok,fijn.Hier zat ik dan nog twee weken alleen.
Toen zag ik pas dat ik een bericht had van Liam.
Wat is je adres?Ik kom je straks ophalen :)
Oh!Een smiley.Deze jongen zag er echt superlief uit!
Striksebaan 26,Brasschaat xx typte ik snel.
Ok,daar kwamen de zenuwen weer,ik hoopte dat ik die vanavond wat onder controle kon houden.

De hele dag liep ik nog te piekeren over mijn date met Liam.
Toen ik op de klok keek en ik zag dat het 18 uur was trok ik mijn kleerkast open en koos mijn rode satijnen kleedje met lage rug.
Dit kleedje vond ik best wel mooi,en het zat ook geweldig.Ik trok het aan en vertrok naar de badkamer.
Daar deed ik wat mascara en lipgloss aan en ik begon mijn haar te krullen.
Net toen ik klaar was ging de deurbel.Ik ademde nog een keer diep in en uit en opende de deur.
Daar stond hij dan.Liam.
Hij zag er perfect uit.Een zwarte broek,een wit hemd en een blazer.
Ik herinnerde me hem nog wel van gisteren bij de signeersessie,maar blijkbaar was ik toch vergeten hoe mooi hij eruit dag.
Ik wou eigenlijk eerst een hand geven,omdat we elkaar eigenlijk nog niet kenden,maar hij gaf me meteen een knuffel en een kus op mijn wang.
"Je ziet er adembenemend uit."Zei hij met een lieve,zachte stem.
Ik lachte een beetje,want ik wist weeral niet was ik moest zeggen.
Hij legde zijn hand rond mijn middel en zei:"Kom,we vertrekken.Deze avond wordt perfect."
En met die woorden stapte we hand in hand naar de auto.
__________________________________________________________
______________________________________________________
Zo,dat was weer een stukje,ik kan niet beloven dat ik een stukje schrijf morgen,je weet wel examens enzo xx
Wat vonden jullie?
MissMalikXx

Reageer (2)

  • Chasing1D

    Awwwwwwwwwwwww er gaat iets gebeuren..Idk wat :|

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Ik heb zo'n gevoel dat er iets gaat gebeuren maar dat kan misschien aan mij liggen :X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen