Daan en melissa
ik verluister in Daan zijn oren kijk eens achter je!
en dat doet hij dus dan ook hij draait zich om en staat oog in oog met Cindy.
o hoi Cindy wat is er je kijkt zo geschrokt?
niks hoor stamelt Cindy en draait zich om en komt om me af gerent jij vuile bitch dat je er bent zomaar mijn vriendjes afpakken hoe durf je je wist dat ik hem leuk vond.
en ze geeft me een klap in mijn gezicht.
daan pakt haar arm rustig met mijn meisje ja sorry dat ik niks voor je voel. daar kan Melissa niks aan doen of wel dan nou?!
boos kijkt Cindy mijn kant op dat is waar maar toch ze had nooit ja tegen je moeten zeggen.
sorry Cindy maar tegen echte liefde doe je weinig he en daarbij had daar dan ook rekening mee gehouden toen ik een jongen leuk vond toen jij daar mee van door ging moest ik me mond houden en was ik niet belangrijk bekijk het ik hou van Daan en daar doe je niks tegen.
maar stamelt Cindy
ik denk dat het beter is als je gaat Cindy voor dat jullie dingen tegen elkaar zeggen waar jullie spijt van gaan krijgen.
en als laatste ding als ik merk dat je iedereen tegen Melissa opstookt zal ik er persoonlijk voor zorgen dat je gaat zwijgen okee duidelijk?
ja Daan hoor ik Cindy zeggen
mooizo kom Melis dan gaan we na het winkelcentrum een ijsje eten en vieren dat we al een uur verkering hebben en een ruzie over leeft.
ik moet lachen wat is Daan toch ook een schatje en ik pak zijn hand.
langzaam wrijft hij met zijn duim lang me hand.
na een tijdje kijkt Daan naar me ik vraag wat er is hij zegt je wang het is helemaal rood door die klap van Cindy gaat het wel?
ja natuurlijk zoveel pijn doet het niet als ik maar niet te hard lach enzo.
ahh wat jammer nou dan ben je het mooist nou dan moet ik maar wachten tot het over is speels geeft Daan me een duwtje er rent weg ik ren achter hem aan.
ondertussen rennen we als een gek in het park en heb ik Daan ingehaald en laat hem stuikelen samen vallen we op het grasveld en blijven even liggen en kijken samen naar de hemel.
dan herriner ik me dat we een ijsje zou de halen ik spring op en help Daan over eind,
waar gaan we heen sputtert die tegen wat dacht je van een ijsje halen.
o ja dat is waar ook sorry maar als ik bij jou ben vergeet ik soms wat dingen hij begint te blozen.
samen lopen we hand in hand na de ijsboer en bestellen 2 grote coupeuses.
Reageer (1)
ahwww ze zij samen doe nog een hoofdstukjee!! xx
1 decennium geleden