Foto bij 004 - P.O.V Tonnie

En hoofdstuk 4 is errrrr (:
Het was echt geweldig om dit hoofdstuk te schrijven vind ik hahaha
Veeeeel plezier ! x Tonnie

Anne en ik lopen de trein uit als hij helemaal stil staat. Ik kan het nog steeds niet geloven dat Anne zat te flirten met Niall en andersom. Niall is altijd Anne's favoriet geweest uit de band. Ik heb niet echt een favoriet, ik vind ze allemaal even leuk, lief en grappig. Maar als ik zou moeten kiezen, kies ik toch voor Harry. Met z'n mooie bruine krullen, groen blauwe ogen en de kuiltjes in zijn wangen. Waarom bestaan er toch van die perfecte mensen op de wereld? Zij hebben echt geluk, een perfect leven.
We lopen het perron af, we hebben echt geen idee waar we heen moeten dus lopen we maar gewoon de andere fangirls van onze leeftijd achterna. We lopen en kletsen en hebben echt super veel zin in de signing. Iets te enthousiast want we zijn alle andere meiden kwijtgeraakt. Waar moeten we heen?! M'n internet op mijn iPhone doet het niet omdat ik slecht bereik heb hier. 'Misschien moeten we het aan iemand vragen die langsloopt?' zegt Anne opeens. 'Goed idee!' Ik loop naar een man toe die aan de andere kant van de straat loopt. 'Pardon meneer, weet u misschien waar de One Direction signing is?' 'Wat?! Ik don't speak heel good Hollands, sorry!' Wauw dat blijkt ja! Anne en ik lopen lachend door en proberen het nog aan andere mensen te vragen maar niemand weet iets van de signing af. Anne gaat op een bankje zitten. 'Dit gaat echt nooit meer goed komen Tonnie. We zullen de jongens nooit meer ontmoeten!' Ze laat een traan vallen. Ik kom naast haar zitten. 'Kop op Anne! Het komt wel goed. Misschien kan ik kijken of m'n internet het nu wel doet.' Ik haal m'n iPhone uit mn zak. Hij is zwart en heeft een lichtroze hoesje eromheen. Die heb ik gekregen van Anne voor m'n verjaardag. Ook al was ze drie maanden te laat met het cadeau, het was erg lief van d'r! Ik ontgrendel hem en smelt even als ik naar m'n achtergrond kijk. Wat is Tom Daley toch schattig! Ik ga naar instellingen en kijk of ik wifi ontvangst heb, en ja hoor! Een restaurant een paar meter verderop, heeft geen slotje op hun wifi staan dus ik heb eindelijk ontvangst! 'YES! Hij doet het!' Anne springt van het bankje en rukt m'n iPhone uit m'n handen. 'Hé geef terug! Zo gaat het alleen nog maar langer duren hoor!' Anne trekt een pruillipje en probeert me zielig aan te kijken. 'Dat helpt niet bij mij en dat weet je zelf ook.' Ik pak mijn iPhone terug en ga naar Twitter. Ik zie dat Zayn net iets getweet heeft. "Just arrived at signing in A'dam! Every1 ready? Aha (: x" 'NOOOO HET BEGINT AL! WE MOETEN OPSCHIETEN ANNE!' Ik sleur Anne mee. Ik kan precies zien waar vandaan Zayn heeft getweet dus dat volgen wij gewoon. Na 5 minuten rennen komen we eindelijk aan bij de plaats waar de signing is. De plaats waar Zayn was, heeft ons geleidt naar de achteringang van het gebouw. 'Wat moeten we nou doen? Als we hierin gaan, worden we vast opgepakt en kunnen we ze nooit ontmoeten, maar als we in de rij gaan staan, duurt het nog eeuwen!' zegt Anne. 'Hmm.. Ik weet denk ik wel iets..'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen