3. Kampvuren en leren kennen
we liepen samen terug naar het kampvuur. de andere wilde net gaan zingen ofzo want George pakte de gitaar van Niall af. Wat een boze blik van Niall opleverde.Toen ze zagen dat ik ook erbij ging zitten lichte dat Nialls gezicht op. En hij had ook heb beetje een ondeugend gezicht.
Heb jij misschien nog wat chips en marsmellows in je huis liggen. iedereen begon te lachen. Louis probeerde uit te leggen dat Niall altijd honger heeft. Ik begreep het al, en stond meteen op om wat eten en drinken te halen. Ze keken me een beetje onbegrijpelijk aan. Zo terug Niall wil je even helpen met dragen. Ze begrepen nu wat ik wou doen. En Niall sprong meteen op en we liepen samen naar mijn huis. Eigenlijk was er bijna niemand ooit in mijn huis geweest behalve mijn ouders voor dat ze stierven. Dus het voelde een beetje akward. Maar hij leek mij wel aardig dus hij zou vast niks erg zeggen van mijn kleur keuze.
Je bent ook erg stil zei Niall. Ben je altijd zo stil of ligt het gewoon aan mij. Nee het ligt niet aan jou ik ben gewoon diep in gedachte. We waren intussen al bij mijn huis aangekomen. Ik liep voorop door het huis naar de keuken. Ik had een maand voorraad gekocht vandaag dus er was genoeg om dagen met z'n alle van te eten. Ik gaf Niall een hele stapel zakken marsmellos. Waardoor je zijn hoofd net nog kon zien. Ik nam ook een hele stapel zakken chips mee naar buiten. Toen ik alles had neergelegd renden ik nog snel even naar binnen om drinken te halen. Ik nam maar de 5 flessen cola. Ik renden met de flessen terug. Toen ik eindelijk zat waren al 2 zakken chips op en 1 van de marsmellow zakken was bijna half leeg dus blijkbaar vonden ze het lekker.
Dus zou nog een zware nacht worden met zulke vreetzakken hier. Een paar uur later waren ze allemaal vol en was alles ook op. De bodyguards waren weggegaan omdat ze zagen dat er niks kon gebeuren. Zin in een slaapfeestje jongens hoorde ik mezelf ineens zeggen. OMG ik dacht dat je het nooit zou vragen zeide ze allemaal in koor wat ons een lachbui op leverde.
Er zijn nog geen reacties.