Foto bij In Love With a Celebrity hooftstuk 14

Niall heeft de tafel gedekt en de pizza is klaar.

´We kunnen eten!´ roept ik naar niall. Hij heeft me niet verstaan ´Ughh, WE KUNNEN ETEN!´ schreeuw ik. Niall schrikt en kijkt op. ´Eten? Ik kom al!' hij kijkt verlekkerd naar de pizza op zijn bord en begint meteen te eten. Ik eet heel netjes en rustig niall is totaal het tegenovergestelde. 'Doe rustig niall! De pizza loopt heus niet weg hoor!' ik zucht en loop naar de keuken. Ik maak even een bak sla, gooi er wat sla saus door en zet hem op tafel. Niall gooit bijna de halve bak op zijn pizza en eet snel door. 'Vreetbeer' zeg ik lachend en neem een plukje sla. Na 5 min is niall al klaar met eten en ben ik nog niet eens op de helft. 'Jij eet wel sloom' zegt niall lachend en hij pakt nog wat sla. uiteindelijk heb ik mijn pizza op. 'toetje?' vraagt niall. 'Wat heb je?' 'Stroopwafelijs' zegt hij lachend. 'JAAAA' er komt een big smile op mijn gezicht. Niall pakt het ijs, een ijslepel en 2 schaaltjes en zet die op tafel. 'Schep jij maar eerst op anders is de bak zometeen al leeg' hij lacht en geeft me de bak ijs. ik schep mijn bakje vol en gooi er nog wat stroop over. 'Jammie!´ zeg ik en begin te smikkelen aan mijn ijs. Na het eten ruim ik de tafel af en zet niall alles in de vaatwasser. ´Als we alles samen doen is het zo gedaan!´ zegt niall lachend en hij ploft op de bank neer. ´Wat zullen we doen´ vraag ik lief en kijk niall aan. ´Ik weet wel wat ik wil doen maar wat wil jij doen´ hij knipoogt en ik bloos. ´Uhmm film kijken op mijn kamer?' zeg ik snel want ik wil niet dat dit weer uitloopt net als toe straks. 'Okay dan' zegt niall verward en staat op van de bank. Ik ren de trap op naar mijn kamer. 'Love in the wild!' roep ik naar niall. 'Wil je die kijken?' 'Jaaaaaa!' ik glimlach en plof op mijn bed neer. 'Okay even wachten de dvd kast staat beneden. niall loopt mijn kamer uit en gaat de dvd pakken. Hij is zoon cutie he! Hij komt terug mijn kamer binnen en doet de dvd in de dvd speler. 'Let's start the movie!' roept hij blij uit. Hij start de film en komt naast mij op mijn bed zitten. Ik ga dicht tegen hem aan zitten en hij slaat een arm om me heen. 'Dit is echt een leuke film! Geloof me!' niall lacht en kijkt naar de tv. We kijken de film. 'Dit is een spannend stukje! Dan gaan bruce en rene samen naar bed!' roep ik uit en hang met mijn lippen aan de tv. 'Dat kunnen wij ook' niall zijn stem klinkt zo sexy! Hij kust me op mijn voorhoofd en kijkt me aan. Hij gaat boven op me liggen en doet de knoopjes van zijn blous open. Ik voel aan zijn sixpack en kijk hem in de ogen aan. 'Je bent zo mooi' fluister ik hem in zijn oor. 'Anders jij wel' fluisterd hij terug. hij wil mijn topje uit doen bij mij maar ik houd hem tegen ik zorg ervoor dat hij onder ligt en ik boven ik zoen hem op zijn lippen en houd mijn handen achter zijn hoofd.

Reageer (1)

  • Payno

    veder!!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen