Dag 14 Nominaties Deel 2
"Wil Ben naar de cabine komen.
Hallo Ben wie nomineer je en voor hoeveel punten".
Voor 2 punten nomineer ik Xavier omdat hij een beetje vreemd doet.
Voor 3 punten nomineer ik Jason omdat hij te fel tekeer ging tegen Helena en dat vind ik niet kunnen.
Dankje Ben wil Xavier naar de cabine komen.
Hallo Xavier wie nomineer jij.
Ik nomineer voor 1 punt Ben omdat hij vrienden is met Helena die hier helemaal niet thuishoort.
Ik nomineer voor 4 punten Jason vanwege het incident met Helena hij hoort hier ook niet thuis.
Dankje Xavier wil Jason naar de cabine komen.
Hallo Jason wie nomineer jij.
Voor 4 punten nomineer ik Jon Josep vanwege het goede vrienden zijn met Derek hij stelt zich niet echt open voor contacten met een van de andere bewoners.
Voor 1 punt nomineer ik Ben omdat hij Helena steunt die ik niet mag jammer dat ik niet op haar kan stemmen.
Dankje Jason wil Derek naar de cabine komen.
Welkom Derek wat is jou nominatie.
Voor 4 punten nomineer ik Xavier omdat hij en Lilith teveel met elkaar omgaan en niet echt bij elkaar passen
Voor 1 punt nomineer ik Jason omdat hij en Jolie een koppel vormen bijna en ik wil dat verbreken.
Dankjewel Derek wil Jon Josep naar de cabine komen.
Welkom Jon Josep wie nomineer je en waarom.
Voor 4 punten nomineer ik Jason omdat hij en ik niet echt een goed contact hebben met elkaar en geen vrienden worden
Voor 1 punten nomineer ik Ben omdat hij vreemd doet en zich vreemd blijft gedragen.
Dankje Jon Josep willen alle bewoners naar de lounge.
"Oke het is duidelijk Jason,Jon Josep en Xavier zijn genomineerd het is grappen want de bewoners die vorige week genomineerd waren zijn nu niet genomineerd al scheelde het 1 punt tussen Derek en Jon Josep we gaan live naar het huis waar de Big Brother de nominaties bekendmaakt."
"Dit is Big Brother dit zijn de nominaties voor deze week met 22 punten is genomineerd.................... Jason.
Met 12 punten is de 2 nominee......................................... Xavier
En de laatste genomineerde met 10 punten is................................ Jon Josep.
Jason,Xavier en Jon Josep een van jullie moet op dag 20 het huis verlaten".
"Wat voor impact hebben deze nominaties op het huis en hoe reageert Jolie op het nieuws dat Jason zoveel nominaties heeft gekregen. Je ziet het morgen in Big Brother tot ziens".
Reageer (1)
oeeh ben benieuwd wie er weg moet...
1 decennium geleden