Dag 14 Nominaties Deel 1
"Welkom dames en heren bij nominaties gisteren heeft Devin het huis moeten verlaten, en hebben we kunnen zien hoe de mannen de geheime opdracht lieten verliezen. Nu moeten ze weer vrezen voor de nominatie. We gaan live naar het huis waar de nominaties gaan beginnen".
Alle bewoners zaten in de lounge.
Dit is Big Brother willen alle mannen naar de nominatiekamer komen.
De mannen liepen teleurgesteld naar de kamer toe.
"Wil Juna naar de cabine komen.
Juna welkom terug in de cabine wie nomineer jij deze week".
"Voor 3 punten nomineer ik Jon Josep omdat hij nog steeds te veel met Derek omgaat.
Voor 2 punten nomineer ik Derek eigenlijk om dezelfde reden".
"Dankje Juna, wil Lilith naar de cabine komen.
Hallo Lilith mag ik jou nominaties.
Voor 2 punten nomineer ik Derek omdat hij een goed punt wil maken bij sommige mensen door opeens heel behulpzaam te worden dat waardeer ik maar dat hoeft niet zo overdreven.
Voor 3 punten nomineer ik Jason omdat hij nu al een relatie met Jolie begint en dat is niet leuk.
"Dankje Lilith wil Helena naar de cabine komen.
Hallo Helena wie nomineer jij,
"Ik nomineer voor 1 punt Jon Josep omdat hij en Derek to much friends zijn als je begrijpt wat ik bedoel.
En voor 4 punten nomineer ik Derek om dezelfde reden."
"Dankje Helena wil Jolie naar de cabine komen.
Welkom Jolie mag ik je nominaties.
Voor 1 punt nomineer ik Derek omdat ik vond dat hij gister naar huis moest want hij accepteert onze relatie niet tussen Jason en mij.
Voor 4 punten nomineer ik Xavier omdat hij en Lilith een stelletje beginnen te worden dat vind ik niet leuk afschuwlijk zelfs.
Dankje Jolie wil Mandy naar de kamer van de waarheid komen.
Hallo Mandy wie nomineer je en waarom.
Ik nomineer voor 2 punten Xavier omdat hij en Lilith een relatie beginnen te vormen en dat hoort niet hier.
Ik nomineer voor 3 punten Jason want hij en Jolie ook een relatie beginnen en in een verder stadium dan Xavier en Lilith zijn.
Dankje Mandy wil Luna naar de cabine komen.
Hallo Luna wie nomineer je en waarom.
Ik nomineer voor 4 punten Jason omdat hij gewoon te flirterig naar Jolie doet.
Voor 1 punten nomineer ik Jon Josep omdat hij een beetje afwezig doet de afgelopen week,
Dankjewel Mandy,.
"Op dit moment staan Jason met 10 punten
Derek met 9 punten
En Xavier en Jon Josep met 6 punten alle 4 in de gevarenzone want zijn er meerdere personen met het zelfde aantal nominaties dan worden ze allebei genomineerd.
Ben heeft nog 0 punten hij heeft zich vorige week goed getoond tegenover de dames in deel 2 gaan de mannen stemmen en zien we welke 3 er daadwerkelijk de nominatie moeten vrezen."
Er zijn nog geen reacties.