Liam komt met een chagrijnig gezicht terug gelopen, met de telefoon in zijn hand. Dit kan niks goeds betekenen, dat weet ik nu al.
“Did you call Paul?” vraag ik. “Yes.. But he don’t agree with us. It’s not good for our concetration, and all that bullshit.” zegt hij verdrietig.
“What’s going on here?” vraagt Faye, als ze er niks van snapt. “Who’s gonna tell her?” vraag ik.
Alle blikken worden op mij gericht, en ik zucht even. Dan vertel ik het wel joh.
“We came up with a idea, and Liam was going to call Paul. But Paul didn’t agree, so it’s not gonna happen.” leg ik kort uit.
“What was that idea?” vraagt Faye door. Ik kijk Liam even aan, nu mag hij het zeggen.
“Well, we thought about that you can come with our tour, and do earlier your exams. On that way you can be both with us, and don’t we have to miss you. We can always try it, but Paul said no, so it’s a no. I think he’s not going to change his mind.” zucht Liam.
“But that’s an exellent idea! How dare he? He ruined the best time of my life with your tour.” zegt Faye.
De jongens kijken haar even verbaasd aan, Faye is nu ongeveer hun fans aan het beledigen, plus hun manager.
“Oh no, I didn’t mean it but you understand me, right? I just want to come with you, I don’t want to leave you.” verbeterd Faye zichzelf.
“We don’t want either... But I have got a suprise for you.” zegt Liam met een big smile.
Nu kijkt iedereen hem afwachtend aan, tot hij de verrassing gaat vertellen. “First a want a kiss from Faye.” zegt hij.
Ik zucht geïrriteerd, en Faye geeft hem snel een kus, zodat Liam door gaat met praten.
“The suprise is, that I was kidding you. Paul said yes! You can come with us, but he has to talk with your school, but if everything is done, you can come with us! We don’t have to leave you!” zegt Liam blij.
Ik laat de woorden even tot me door dringen. We mogen gewoon mee op tour met One Direction! Met onze vriendjes! En we krijgen eerder de examens waarschijnlijk! Kan het nog beter?
Ik knijp even in m’n arm, om te kijken of ik niet droom, maar het doet alleen maar heel veel pijn.
Ik droom niet, dit is echt!
“YOU’RE NOT KIDDING US AGAIN, DO YOU? We’ll kill you if you do!” zeg ik tegen Liam. Hij schud lachend zijn hoofd.
“No, I’m not kidding you. Paul is going to call your school.” zegt hij.
Ik vlieg Harry om zijn nek, en ik geef hem een lange zoen. We stoppen pas met zoenen als ik gekuch hoor, afkomstig van Niall, Louis en Zayn.
Ik rol met mijn ogen, en dan doe ik iets onverwachts.
Ik ren naar Louis toe, en ik geef hem een heel dikke knuffel en een zoen op zijn wang. Ik doe precies het zelfde bij Niall en Zayn.
“I can’t believe this guys, please wake me up?!” gil ik nog een keer. Ze kijken me lachend aan.
Nu hopen dat Paul kan overleggen met onze school, want als het nou niet mag.. Dan valt ons hele idee uit elkaar, en dan kunnen we niet mee.

Goodmorning! (: 5 kudo's = een nieuw stukje, zonder limiet! :D Ik activeer ze alleen wel pas vanavond, want ik heb een soort van feest, meteen na school.. Maar vanavond komen de stukjes die jullie bij elkaar gekudo'd hebben! xx

Reageer (3)

  • Marly2801

    haha, iemand is enthousiast!
    maar zou ik ook zijn hoor!:P
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • JadexStyles

    Niceee. <3

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen