Foto bij Mendokusai

tot naruto's opluchtig duwde gaara hem niet weg. "Nee," zei Gaara, met een zucht. "het was miin fout we hadden afgesproken om op hem te letten ik moet gewoon niet zo aan mijn emotie's mee laten gaan. ""Je moet niet je emoties te verbergen," protesteerde naruto,hij was altijd zo blij wanner gaara een emotie liet zien op zijn gezicht hij was blij met iedere moment dat het gebeurde. "ik zal minder over hem praten zo van ik bedoel hij is iritant gemeen en heeft een lelijk kapsel. "gaara moest lachen waardoor naruto zelf ook moest lachen onder zijn mask en hij wist dat gaara het ook voelde. Zijn mask was gemaakt zo dat hij alles kon zien/ruiken en niemand door zijn mask heen kon kijken maar altijd wist gaara wat hij voelde.Shikamaru koos dat moment om in een bom te klimmen op een tak te zitten en w8e tot dat bijna iedereen naar hem keek terwijl die daar half wakker zat naruto moest hier om lachen. 'Shikamaru is nog steeds hetzelfde.'"Hey all." Shikamaru klonk alsof hij dit aan het voorlezen was zo dood was hij. "Ik ben Shikamaru, en ik moet op jullie gaan letten jullie eerste exam is een schrijf exam en ook al snap ik nie hoe hun verw8e dat jullie hersenen zo vroeg werken-"Naruto en Gaara stonden op alsof ze wisten wat er ging gebeuren."- We gaan jullie helpen om wakker te worden."Gai en Kakashi kwamen in eens uit het niets aan de andere kant van het veld. Een Gai helemaal lachend. en een Kakashi die lui keek.zwaaide naar de rest"Saranoya" zei shikamaru.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen