In Love With a Celebrity hooftstuk 13
Ik lig op de bank en zet de tv aan. Ik ben best moe van het zwemmen. ik val in slaap. Na een tijdje word ik wakker, gek genoeg word ik wakker in mijn bed. En het aller gekste is dat ik wakker word in mijn bed met niall naast me. 'Hey' zegt hij lief. 'Heey' zeg ik vrolijk. 'Kopje thee?' vraagt hij alsof er niks is gebeurt. 'Sure' hij loopt de kamer uit en komt terug met twee kopjes thee en een bordje kaneel koekjes. 'Alsjeblieft' hij glimlacht alweer ZO sexy! 'Thanks' ik probeer ook cute te klinken maar kan dat niet zo goed als hij. ik gniffel en pak een koekje. 'Het spijt me' zegt hij en komt naast me liggen. 'Het maakt niks uit, ik liet me ook gaan' ik glimlach en geef hem een kus op zijn wang. 'Mooi, zijn we nu weer cool?' 'Tuurlijk!' 'I Love You' mopelt hij en hij kijkt naar de grond. ik grinnik 'I Love You to!' er komt een big smile op zijn gezicht en hij geeft me een kus op mijn hoofd. ik kijk op mijn wekker. het is half zes. 'Gaan we zo eten?' 'Vast wel, ik heb honger!' 'Weet je ook wat we eten?' vraag ik alsof ik sterf van de honger. 'Ik hoop dat we nando's eten!' zegt niall lachend. Hij staat op van mijn bed. ´Ik ga het wel vragen, ben zo terug´ na tien minuten is hij terug. ´En?' ik kijk hem lief aan. hij begint te lachen. 'Lust je pizza?' 'ZEKER' 'Okay dan heb jij geluk' 'Yes!' ik spring uit bed en maak een dansje. Niall licht helemaal in een deuk. Ik begin kei hard te lachen waardoor niall ook weer moet lachen. 'Wie er het eerste is?' vraag ik aan niall. 'Okay, maar op een voorwaarde' hij kijkt me lachend aan.'zoals?' ik heb geen idee waar hij het over heeft. 'IK BEN ER EERDER!' hij rent de gang uit, van de trappen af de woonkamer in en is binnen minder dan 1 minuut al beneden. Ik kom na een paar seconde ook aan rennen. 'Ik was eerder!' roept hij alsof hij een klein kind is. 'Jaja!' ik lach en ga aan tafel zitten. 'Wat voor pizza hebben we mam?' ik kijk achter me waar mama te koken staat. 'Nou Bobby en ik gaan uit eten dus mag je je eigen pizza versieren, ik heb de bodem, tomaat en kaas al gedaan verder moet je maar kijken wat je er op wilt' 'Dus jullie gaan gewoon zomaar uit eten zonder ons?' 'Jullie kunnen toch wel een paar uurtjes alleen blijven?' 'Ja maar dan zijn wij hier ook maar alleen, met zijn tweeën' ik bloos en kijk naar de grond. 'Ja jullie zijn nu toch een soort van broer en zus, en jullie kunnen het heel goed vinden samen volgens mij' mama gniffelt en pakt haar jas en tas. 'Ja' ik reageer kortaf en loop naar de keuken. 'Hoe laat zijn jullie terug' vraagt niall alsof hij iets van plan is. 'waarschijnlijk rond een uur of twaalf als het niet uitloopt. 'Doei!' mama geeft mij en niall allebei een kus en loopt dan naar de deur. 'hey doei he!' bobby zwaait naar ons en houd de deur open voor mama. 'ze zijn weg' zegt niall en hij glimlacht naar me. 'ja, ik ga mijn pizza maken' ik glimlach en pak het vlees uit de koelkast en nog wat extra kaas. ik versier mijn pizza, niall komt naast me staan. 'Mag ik die salami even' hij glimlacht en ik geef hem de salami. Ik doe mijn pizza in de oven. 'ben je klaar? want dan kan de oven aan!' 'Ja hoor, ik heb honger!' hij geeft mij zijn pizza, ik leg hem er in en zet de oven aan. 'Over 30 min eten we dus dek jij even de tafel?' ik kijk naar niall. 'Natuurlijk madam, wat u maar wenst' hij slaat me op mijn kont pakt het tafelkleed en bestek en dekt de tafel.
Reageer (1)
cute <3
1 decennium geledensnel veder!
x