Elf
Als we weer beneden aankomen zie ik Harry staan. ‘Jij wist hiervan of niet meneer Styles?’ ‘Ja ik wist het ik heb ook geen hoogtevrees. Ik had alleen medelijden met Zayn.’ ‘Ja dat zal allemaal wel. Zullen we terug naar het hotel gaan.' Harry en Zayn maken een instemmend geluidje terwijl Zayn Lux in de wagen zet. Met Harry achter de wagen aan mijn ene zijde en Zayn aan mijn andere lopen we terug naar het hotel. Bij het hotel aangekomen schrik ik me kapot. Een menigte van gillende meisjes staat voor het hotel. De bodyguards komen meteen dicht bij ons lopen. Een van de bodyguards tikt op mijn schouder. ‘Pak Lux uit de wagen en loop met me mee naar binnen.’ Ik knik naar hem en doe wat hij zegt. Harry en Zayn lopen richting de menigte met drie andere bodyguards.
Als ik al een uur met Lux op mijn nieuwe hotelkamerzit te spelen wordt er op de deur geklopt. ‘De deur is open kom binnen.’ Roep ik en richt me weer op Lux. ‘Hey dames.’ ‘Hey Lou goed gewerkt?’ ‘Zeker ik heb mogen shoppen voor mijn werk.’ ‘Dan heb jij echt een top baan denk ik zo. Wat doe je eigenlijk precies?’ ‘Ik ben de stylist van one direction.’ ‘O leuk. Maar ik denk dat je Lux komt halen?’ ‘Ja ik ga haar even in bad doen. Zie ik je zo bij het eten?’ Ik knik en geef Lux aan Lou. ‘Tot zo.’ Ik maak de deur op slot achter Lou en loop meteen richting de kast. Niall was zo lief geweest om al mijn kleren al in de kast te hangen. Ik pak een setje uit de kast en loop richting de badkamer. Als ik helemaal klaar ben met mijn make-up en kleding bekijk ik mezelf nog even in de spiegel. Zo kan ik wel gaan eten.
‘Jongens het eten was echt heerlijk. Maar ik ga naar mijn kamer ik ben echt kapot moe.’ ‘Slaap lekker’ zeggen de jongens in koor en ik vertrek naar mijn kamer. Als ik in mijn kamer kom pak ik mijn laptop en start hem op. Intussen dat mijn laptop opstart doe ik snel mijn pyjama aan. Eigenlijk heb ik echt een nieuwe laptop nodig dit ding is al zo oud. Alleen moet ik op mijn geld letten en kan ik niet alles kopen wat ik wil. Als mijn laptop dan eindelijk opgestart is start ik skype op. Meteen zie ik dat Jenna online is.
Laura: Hi <3
Jenna: hoihoi <3
Jenna nodigt u uit voor een videogesprek.
Ik klik natuurlijk meteen op accepteren.
‘Nou dit is een stuk makkelijker dan typen. Hoe is het in Parijs?’ ‘Veel makkelijker ja Parijs is geweldig! Ik moet je echt wat vertellen.’ ‘Ik ben een en al oor.’ ‘Oké nou ik kwam hier aan in Parijs stond Niall een vriend van Zayn me op te wachten. Ik snapte er echt helemaal niets van waarom hij hier was. Vertelt hij me even dat hij samen met Zayn en nog drie andere jongens in een band zit. One direction of zoiets. Ik was natuurlijk gewoon echt heel kwaad ik bedoel ik vertrouwde Zayn. Ik dacht dat hij echt een vriend van me kon zijn.’ ‘Wow wacht even jij zit nu in een hotel met een bandje? Maar waarom was je kwaad ik bedoel wat is er nu erg aan dat hij in een bandje zit?’ ‘Bandje? Ze zijn wereldberoemd er stonden hier vanmorgen honderden meisjes te gillen. Google ze maar eens. Maar in ieder geval vandaag moest ik op Lux passen. Harry een van de jongens uit de band stelde voor om Met z’n drieën Parijs in te gaan. Nou we gingen met z’n drieën naar Parijs en ik wilde op de Eiffeltoren maar Harry zei dat hij hoogtevrees had. Ik ging dus alleen met Lux naar boven was Zayn daar ook. Hij zijn excuses aangeboden en ik ze geaccepteerd.’ ‘Wow oké heel verhaal maar wel leuk. Je hebt nu eigenlijk beroemde vrienden.’ ‘Vrienden wil ik ze nog niet noemen. Het zijn gewoon aardige gasten en ik werk voor hun stylist.’ ‘Wacht Lou is hun stylist?’ ‘Jup. Maar lieve Jen ik ga slapen ben kapot. Spreek je snel weer.’ ‘Is goed doeg lieverd.’
Ik sluit mijn laptop af en pak mijn dagboek erbij. Nog heel even een klein stukje voor papa en mama schrijven.
Lieve papa en mama,
Ik ben in Parijs. Het is hier echt geweldig. Het was alleen nog leuker geweest als jullie er zouden zijn. Ik ben hier voor oppaswerk. Vandaag ben ik bij de Eiffeltoren geweest. Ik ga nu slapen ik schrijf snel weer.
Kus Laura.
Reageer (1)
awh, zo lief!
1 decennium geledensnel verder!