Foto bij Te veel informatie.

Meghan's POV:
In een reactie riep ik:"Lore!" voordat ik naar haar toe liep. Ik had zelfs niet eens meer door dat ik Heres zijn hand vasthield en hem mee trok tot ik voor haar stond. Ik wende even mijn rood gezicht van haar af. Wat moest ze nu wel denken? Ik liet Heres zijn hand los en ik hoorde hem duivels grinniken. Ik keek naar hem op even en glimlachte toen naar hem. Toen keek de jongen met de blauwe haren aan en verharde mijn blik.
'Wie ben jij?!' vroeg ik wantrouwig.
'Ik ben Mare.' zei hij gewoon. 'Je half broer trouwens.'
Ik keek hem geschokt aan met open mond.
'Mijn...wat?' vroeg ik geschrokken.
'Heres heb je het niet vertelt?' vroeg Mare rustig terwijl ik hem nog steeds met open mond aangaapte.
'Jawel, maar ik was nog niet aan dat stuk gekomen.' zei Heres schouderophalend.
'Oké, dan zal ik het vertellen.' zei hij rustig. 'Meghan...'
'Hoe weet jij mijn naam?' schreeuwde ik.
'Laat me uitspreken.' zei hij. 'Jouw vader is mijn vader. Ik ben de zoon van Poseidon en Karmare. Jij bent de dochter van Poseidon en Aphrodite. We hebben dus dezelfde vader als je het nog steeds niet door hebt.' zei hij terwijl ik hem nog steeds aangaapte alsof hij gek was.
'Oké, ze snapt het wel, maar wilt het gewoon niet begrijpen dat ze de dochter van een god is. Ze was de enigste precies van ons die het niet wist, maar ze geloofde me wel.' zei Heres op een luie toon.
Te veel informatie. Ik kon het niet meer aan. Voor ik mezelf bij een kon schrapen viel ik flauw. Ik voelde nog net dat ik op gepakt werd, maar door wie weet ik niet.


Lore's POV:
"Lore!"Het was Meghan!
Het viel me op dat Meghan Heres hand vasthield.
Opeens ging alles zo snel na een tijdje viel Meghan flauw.
"Meghan?Meghan?"Van Meghan die op de grond lag ging mijn blik naar de jongens.
"Mare?Heres?Mag ik weten wat hier zonet is gebeurd?"Heres nam Meghan op.
"Mare!!!!Heres!!!Ik ben er en......"Er kwam een jongen aangelopen met paars haar.
"Ares?Ben je hier eindelijk?"Hij zag dat Meghan was flauwgevallen,dan keek hij naar mij.
Zijn ogen zaten net op mij geplakt ofzo,hij bleef me maar in de ogen kijken.
"Hallo?Aarde aan Ares."zei Mare terwijl hij voor Ares gezicht zat te zwaaien.
"Wie is dat?"fluisterde hij in Mare's oor.
"Niet het moment Ares!"riep Mare.
"Mare,Heres?Hallo?"
"O ja sorry."Ze legden hun handen op elkaar.
"Jongens wat doen jul..."Voor ik met kon uitspreken nam Mare mijn hand vast.
Niet veel later waren we ergens anders.
"pfffrrt..Elke keer als ik hier kom moet ik altijd lachen om wat jullie aanhebben gasten."zei Ares.
Het viel me op dat ze er echt anders uitzagen dan een paar seconden geleden.......

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen