003
'Succes.' zijn stem klinkt geruststellend en zijn hand legt hij op mijn heup. Ik druk hem terug op mijn bed en geef hem nog een snelle knipoog als ik de deur open. 'Grace, kom je beneden?' Ze knikt. Ik had ze deze ochtend ingelicht dat ik ze iets moest vertellen. Mam en pap zaten al aan de keukentafel en 4 dampende mokken thee stonden in het midden. "Kom zitten.' Mijn moeders stem klinkt nieuwsgierig wetend dat zo iets op tafel ga gooien. 'Zal ik het maar direct zeggen?' Alle ogen worden op mij gericht en voorzichtig geeft me zus een knik. 'Jullie kennen die wereld beroemde boyband toch? One Direction?' Ik kijk naar me vader. 'Die band waar Grace zo gek van is?' Ik knik en neem een slok van de thee die voor me neus staat. 'En jullie weten dat ik een paar maand geleden een handtekening van een van de bandleden heb gekregen voor Grace?' Een glimlach strijkt neer over mijn gezicht als ik het blije gezicht van mijn zus weer voor me zie. 'Wat is er nou Mila?' De ongeduld in mijn moeders stem ontgaat me niet. 'Ik loop nu 9 maand met Zayn. We zijn samen.' Ik knijp mijn ogen even stijf dicht en open mijn ogen voorzichtig. Mijn zus staart me vol ongeloof aan en me ouders zeggen beiden niets. '9 maand?' Mijn vader kijkt me verbaast aan en begint te lachen. 'Je maakt een grapje toch?' Ik schud mijn hoofd en sta op. 'Maar lieverd, waarom heb je het verborgen gehouden?' Ik sla mijn ogen neer en kijk naar Grace. 'Je liegt.' mompelt ze. 'Niemand wist het mam. Ik wil hem graag aan jullie voorstellen. Vinden jullie dat goed?' Mijn vader schraapt zijn keel en begint breeduit te glimlachen. 'Vandaar dat je de laatste maanden zo goed humeur hebt. Maar natuurlijk wil ik de jongen ontmoeten die mijn dochter gelukkig maakt.' Ik ga op mijn tegen staan en buig me iets naar voren. Mijn lippen raken zacht de huid van zijn wang aan en ik haal ze er snel weer van af. 'Hij is boven. ' Ik wacht niet op een reactie en versnel mijn pas en loop snel de trap op. Ik open de deur en kijk naar Zayn die inmiddels rechtop is gaan staan. 'En?' Ik trek hem aan zijn hand naar me toe en druk mijn lippen tegen die van hem. 'Ik ben je zo dankbaar dat ik het ze eindelijk mag zeggen.' Hij glimlacht en pakt mijn hand vast. 'Hoe vatte ze het op?' Ik glimlach even en klak even met mijn tong. 'Mijn zus zei dat ik loog. Mijn vader vroeg of ik het echt 9 maand had verborgen en zei dat hij graag de jongen die me gelukkig maakt wou ontmoeten en me moeder zei eigenlijk niets, maar ze had een glimlach op haar gezicht. Kom' Zijn hand die nog steeds in de mijne licht trek ik mee en zijn benen komen in actie.
'Mom, dad, Grace, meet Zayn.'
'Mom, dad, Grace, meet Zayn.'
Reageer (1)
Love it <3
1 decennium geledenSnel verder.....
xx