ik zucht wat kan mijn vader moeilijk doen als het om meisjes gaat, mooi niet dat ik hem ga vertellen dat ik verliefd ben op Melissa dan word ik daar zeker weten me rest van me leven mee gepest.
laat maar antwoord ik als me vader me vragend aan kijkt.
okee is goed jongen maar als er iets is blijf er dan alsjeblieft niet mee lopen en kom dan naar mij toe of na je moeder.
ja is goed pap maar er is niks.
is goed dan hou ik er nu over op nog wat beleefd op school?
nee niet echt o trouwens pap ik had een 7,5 voor wiskunde.
goedzo dan heb je die 5 ook weer opgehaald.
onder tussen rijden we de straat in en zie ik Jorn en Sam al buiten voetballen.
ik spring uit de auto en doe snel een potje mee en ga dan ook naar binnen.
geef me moeder een kus en ga dan snel douche ineens bedenk ik dat smsje van Cindy dat ik nog moest lezen.
snel doe ik de kraan uit en trek een trui en een joggingsbroek aan en ga op mij bed liggen.
okee Cindy waar sta je o hier.
wat meent Cindy nou wat ze schrijft?!

lieve Daan
ik zag die foto van Melissa op twitter het zag er allemaal heel gezellig uit enzo maar ik moet je wat vertellen.
Melissa doet net of ze je aardig vind maar ze gebruikt je om populair op school te worden.
dit vertelde ze me laatst ik geloofde het niet maar ze zij dat het echt waar was.
ik wou je het niet zeggen maar dit is denk ik beter voor je.
hopelijk ben je er niet helemaal kapot van ik weet namelijk hoe graag je Melissa mag.
het is denk ik beter als we haar allebei negeren.
liefs, Cindy

nee dit kan toch niet waar wezen waarom Melissa je leek me zo'n aardige meid ik dacht dat wat we hadden speciaal was maar alles is dus gelogen.
waarom is het enige wat ik me afvraag.
deze vraag stuur ik dus maar na Melissa misschien kan ze me het antwoord geven.
als snel blijkt dat ze van niks weet moet ik Melissa geloven of Cindy?
ik weet het niet Melissa leek me zo'n lieve meid en dan dit waarom is het enige wat ik mezelf afvraag.
ik besluit maar te gaan slapen ik kan me nu toch nergens op concentreren.
ik loop naar beneden en geef me vader en moeder een knuffel ze kijken me verbaast aan als ik zeg dat ik ga slapen.
snel zeg ik dat het een drukke dag was en dat ik erg moe ben.
gelukkig zeuren ze niet door.

volgende morgen:
als ik het schoolplein op fiets hoor ik geschreeuw uit het fietsen hok komen het zijn de stemmen van Cindy en Melissa.
ik luister achter het muurtje wat ze zeggen hier kunnen ze me niet zien.
waarneer het gesprek stil valt loop ik na binnen en doe of ik niks gehoort heb.
Melissa loopt langs me ik zie die verdrietige blik in haar ogen.
en dan weet ik het Cindy loog waarom ze loog weet ik niet maar dat ze loog weet ik wel.
ik heb nog nooit iemand zo kapot gezien dan moet je wel heel erg veel verdriet hebben.
na de grote pauze heeft Cindy de roddel verspreidt dat Melissa mij misbruikte om populair te worden.
Chiel komt na me toe en zegt: balen he ben je een keer verliefd flikt ze dit.
een beetje boos antwoord ik: denk je nou echt dat Melissa dat zou doen nou ik niet die Cindy deugt niet.
als we de gang op lopen zie ik Melissa huilend de wc in rennen.
ik zeg tegen Chiel dat ik wat later in de les ben omdat ik nog wat moet regelen met een docent.
als de gang helemaal leeg is sluip ik de wc in en hoor ik Melissa huilen.
ik ga tegen de deur aan zitten en begin rustig tegen haar te praten na een tijdje doet ze de deur open en zie ik een betraand gezicht.
zo staan we dan tegen over elkaar niemand die wat zegt.
ik voel me dubbel ongemakkelijk want we staan in de meisjes wc en er kan elk moment iemand binnen komen.
ik besluit om te vragen of het goed is als we even na buiten gaan.
gelukkig snapt ze mijn probleem en lopen we richting de uitgang van de school.
als we rustig op het grasveldje zit vraag ik haar of ze weet van het smsje dat Cindy me heeft gestuurd.
ze schudt nee en vraagt of ik haar geloof.
natuurlijk geloof ik je maar waarom stuurt ze dat weet je dat ook vraag ik.
omdat ze jou wilt als vriendje en ze ziet mij zeg maar als bedreiging en toen je zei dat je verliefd was dacht ze meteen dat zij het was die je leuk vind.
ik schudt nee Cindy is een lieve meid maar als vrienden.
maar je vond toch iemand leuk wie dan?
ik zou willen schreeuwen jou natuurlijk jij bent het meisje van me dromen.
maar ik durf niet bang voor de reactie maar aan de andere kant waarom ook niet.

Reageer (4)

  • daanlover15

    dankje voor die super leuke reacties<3

    1 decennium geleden
  • MS123456

    OMG je kan echt goed schrijven echt!!! Wat spannend hopelijk morgen twee hoofdstukken ;)

    1 decennium geleden
  • xxIKHEETANNE

    Leukk(:(: snel verder!(: x

    1 decennium geleden
  • ginadam

    leuk!!! snel door waarom zegt daan het niet gewoon!! ahaha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen