[TOKIO HOTEL] Just an normal story. 14
Als ik en Tom beneden aan komen, staan er al heel wat spullen binnen. “Moeten we nog helpen?” vraagt Tom. “Ja, de spullen van buiten zet ik wel binnen als jullie de spullen dan naar boven dragen en in mij kamer dumpen?” zegt Bill. “Oké, is goed.” Als bijna alle spullen boven staan, chillen ik en Tom hem op de bank. “Jullie doen dat laatste beetje zelf maar!” gilt Tom naar hun. “Waarom gaan jullie eigenlijk die ene kamer helemaal verbouwen, en dan met zijn tweeën in die kamer.. Waarom blijven jullie niet gewoon in Bill zijn kamer?” “Achja, laat ons lekker moeilijk doen!” schreeuwt Bill terug. Ik kijk op de klok, en zie dat het al bijna zeven uur is. “Moesten jullie niet zo gaan repeteren?” Tom kijkt me niet begrijpend aan, “Jij, Bill, Georg en Gustav zouden toch gaan repeteren om half acht?” Tom knikt met zijn hoofd, en kijkt dan naar de klok. “Bill! Het is al zeven uur, beter schiet je even op we moeten zo weg!” Gilt Tom naar boven. Bill die had aan mij en Mell een nieuw liedje laten horen, die hij als verassing aan de guys vandaag wou laten horen. Bill komt de trap af gerent, “Tom, kom we gaan!” Tom geeft me een zoen, en staat op. “Doei!” zeggen ze tegelijk en sluiten de deur achter hun. Ik sta op, en loop naar boven. “Zo, heb jij nog hulp nodig?” zeg ik als ik de kamer in gelopen kom. “Ja graag!” Ik kijk om me heen, en zie dat ze bezig was met het behang eraf halen. Ik pak een mesje, en help haar. “Mell, heb je nou eigenlijk wat met Bill?” “Hoezo?” “Jullie doen zo klef met elkaar, echt zo lief!” Mell zwijgt, en zeg dan: “Nee, ik denk het niet..” “Oke, dit snap ik echt niet. Jullie vinden elkaar volgends mij even leuk, en doen zo lief tegen elkaar maar hebben gewoon nog niks? Jullie zijn gewoon allebei bang om er over te beginnen.. Of niet soms?” Grijns ik. “Ja, nee, nee.. Niet te bang, we hebben gewoon nog nooit zo’n goed gesprek met elkaar daar over gehad.” Ik zucht, en bedenk me dan iets. “Oke, ik heb nu echt een genius idee!” Mell begint te lachen, “Jij met je genius ideeën, maar vertel wat dan?” “Nou, het is toch Bill zijn beurt met de hond uitlaten?” Mell knikt, “..Nou dan gaan jullie gewoon niets vermoedend samen de hond uitlaten, lang het bos zodat het wat langer duurt! En dan maak ik het helemaal romantisch hier in de tuin.” Ik en Mell beginnen te grijnzen, en Mell zegt dan: “Serieus, jou genius idee is echt perfect!” “Dus, dat doen we?” grijns ik. “Zeker weten!” gilt Mell.
Er zijn nog geen reacties.