Foto bij 17.

sorry dat het wat langer duurde, maar had niet zo veel inspiratie! x

Vanuit Linde

We zien de jongens een voor een het podium op komen lopen en Daan kijkt me even aan en knipoogt dan. Nu snap ik pas hoe gek ze wel niet worden van al die mainiacs, want echt al die meisjes achter ons staan keihard te gillen! Ze zingen eerst Stop The Time en daarna hun nieuwe single Mind Is Blown. Net voor het einde van Mind Is Blown moet ik ook naar achter, omdat ik zo het podium op moet. “ik ga naar achter!” zeg ik even snel tegen Roos, Fleur en Lotte en ze zeggen “succes he!”. Ja dat zal ik nodig hebben, denk ik bij mezelf.. ben benieuwd hoe al die mainiacs reageren..! als ik achter aan kom krijg ik ook een microfoon en dan moet ik nog even wachten totdat ze klaar zijn. Niet veel later hoor ik de laatste klanken van Mind Is Blown en dan begint Daan te praten, “Voordat we weer gaan wil ik eventjes wat zeggen..” ik voel me best wel zenuwachtig en luister snel naar wat Daan nog meer zegt “nou ja, eigenlijk wil ik iemand aan jullie voorstellen..” Dan kijkt Daan richting mij en wenkt me, “Dit is Linde, mijn vriendin!” ik zwaai eventjes naar iedereen en zeg “heeeii allemaal” Daan slaat een arm om me heen en dan voel ik me iets rustiger worden. De hele zaal is ondertussen foto’s aan het maken en met elkaar aan het praten, gelukkig heeft niemand nog iets slecht geroepen ofzo! Niet veel later lopen we met z’n 5en het podium af en ik ben wel blij dat iedereen het nu weet eigenlijk! Dan komen Lotte, Fleur en Roos ook aanlopen en we lopen met z’n 8en naar de kleedkamer toe. “nou dat ging wel goed!” zeg ik opgelucht, “tuurlijk, ging het goed! Ze moeten je toch gewoon accepteren?!” zegt Daan blij, “ja klopt, maar toch..” zeg ik dan. “zullen we verder gaan feesten??” vraagt Owen dan blij, “uhh, ja is goed!!” zeggen Fleur en ik in koor. We lopen met z’n alle de kleedkamer weer uit en de zaal in, het is nog even vol als net met het optreden, maar nu is iedereen gewoon aan het dansen op de muziek die hard uit de boxen komt. We hebben heel veel lol met z’n 8en, er komen alleen soms wel mainiacs tussendoor die even op de foto willen of een handtekening willen. De mensen van het gebouw hadden nog gevraagd of de jongens even wilden signeren later, want er zouden wel veel mainiacs komen en dat willen de jongens graag doen, daarom zijn er weinig mainiacs die nu al om een handtekening en foto komen vragen. De jongens moeten om 22:00 gaan signeren dus we kunnen met z’n alle dansen tot 21:30 en dan moeten sowieso de jongens terug om zich even op te frissen en klaar te maken voor het signeren. Na een tijdje dansen komt er een schuifelliedje en Daan vraagt of ik met hem wil dansen, “graag” zeg ik dan en ik leg mijn handen om zijn nek. Ik zie ongeveer alle mainiacs naar ons kijken maar dat maakt niet uit. Na het liedje moeten de jongens terug naar de kleedkamer en we lopen maar alvast mee. “is het goed als we meelopen naar de tafel waar jullie signeren?” vraag ik dan, “is goed!” zegt Nils. Als we ons allemaal even hebben opgefrist lopen we naar een ander zaaltje naast de grote zaal, waar ze al een tafel klaar hadden gezet om te signeren. De jongens gaan achter de tafel zitten en wij gaan erachter staan met z’n 4en. Niet veel later doen ze de deur open die tussen het zaaltje en de grote zaal zit en dan komen de eerste mainiacs binnen lopen ze gaan een voor een op de foto met de jongens en krijgen een handtekening. Dan komt er een meisje bij Daan en ze vraagt “mag ik met jou en jou vriendin samen op de foto?” Daan kijkt me aan en vraagt “mag dat?” “haha, ja hoor!” zeg ik lachend en ik loop naar Daan en het meisje toe. Zo zijn er wel meer die ook met mij op de foto willen, best vreemd want ik ben helemaal niet beroemd haha! na een tijdje heeft iedereen een handtekening en een foto, dus dan lopen we met z’n alle terug naar de kleedkamer. De jongens gaan even omkleden en niet veel later zijn we allemaal klaar en lopen we rustig het gebouw uit, nou ja we proberen rustig het gebouw uit te lopen. Blijkbaar zijn der best veel mainiacs die geen kaartje konden kopen dus er staan best wel wat mainiacs buiten! We rennen met z’n 8en snel naar de limo en als we in de limo zitten hebben de mainiacs volgens mij pas door dat ze al naar buiten zijn, maar toen had het al geen zin meer haha. het is ondertussen al wel 22:45 en we moeten nog 2 uur rijden, dus ik ga tegen Daan aan zitten en val na een kwartiertje ongeveer al in slaap.

- 00:30 –

Ik word wakker en zie dat Daan ook ligt te slapen, als ik om me heen kijk zie ik dat Owen, Nils, Fleur, Lotte en Roos ook liggen te slapen. Rein is als enigste wakker en zit een beetje op zijn mobiel, als hij ziet dat ik wakker ben zegt hij, “heee, lekker geslapen??” “ja hoor, heb jij niet geslapen??” vraag ik dan, “nee, kon niet slapen, maar het was wel lekker rustig toen iedereen eindelijk sliep haha!” zegt hij lachend. Ik pak mijn mobiel en start twitter op, ik scroll door mijn timeline en dan zie ik een tweet van Rein, “aahw, het zijn echt schatjes samen” met een foto erbij. Ik klik de foto aan en zie dat het een foto is van mij en Daan, toen we allebei sliepen. Ik kijk Rein aan en zeg “heb jij stiekem een foto gemaakt van mij en Daan?!” “huh, nee hoezo?!” zegt hij en hij kijkt me vragend aan. “jesus, jij bent ook niet meer helemaal wakker meer haha!” zeg ik dan lachend en vraag “wil je die foto van mij en Daan toen we allebei sliepen naar me whappen?” “ooh, haha bedoel je die?! Ja is goed!” ik kijk weer op twitter en tweet “haha, iedereen slaapt in de limo alleen maar wakker met @reinduif maar we zijn er bijna dus zo de rest wakker maken..”. ik klets even gezellig met Rein en dan word Daan ook weer wakker. “heee schat” zegt hij tegen me en geeft me een kus, ik zeg glimlachend terug “heeei daantjee”. De rest word niet veel later ook wakker en dan komen we weer terug bij het hotel. We lopen met z’n alle richting boven en voor de deur geef ik Daan nog een kus en dan lopen Lotte, Fleur, Roos en ik onze kamer in en de jongens ook hun eigen kamer. We kleden ons allemaal snel om en gaan dan snel in ons lekker bedje liggen. We praten nog heel even over de avond, maar dan gaan we toch echt slapen, want we zijn allemaal moe van de avond!

Reageer (1)

  • daanlover15

    leuk ik hou echt van je verhaal ga je vandaag nog verder?
    hoop het!!!!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen