Foto bij Personages: • District 11.

Voornaam, bijnaam, achternaam: Annie Star
Betekenis naam: -
Leeftijd en geboortedatum: Annie is op 22 februari 13 geworden.
District: district 11, landbouw
Karakter: Annie is een lief meisje en soms ook erg onzeker. Ze heeft veel vriendinnen en een hele grote familie. Alle mensen in haar district kennen haar wel en vinden haar lief. Ze vind het werken op het land best fijn. Ze kan even haar gedachtens kwijt en heeft natuur om haar heen.
Foto van zichzelf:



Uiterlijk: Annie is een van de weinige in haar district met een lichte huidskleur. Ze heeft zwart lang haar en bruin/zwarte ogen. Ze is niet zo heel erg groot maar ook weer niet klein.
Talenten: Annie weet goed wat wel en niet eetbaar is en kan goed van boom naar boom springen.
Zwaktepunten: Ze kan niet goed met messen omgaan en kan ook niet goed jagen.
Levensverhaal: -
Symbool: Moedig.
Extra: "I am a brave girl."

Voornaam, bijnaam, achternaam: Reece Harriton
Betekenis naam: -
Leeftijd en geboortedatum: Reece is 18 jaar en word op 4 december 19.
District: district 11, landbouw
Karakter: Reece is een stille jongen met een hart van goud. Hij houd van mensen om zich heen en is ook erg aardig voor hun. Hij haat het werk wat hij doet op het land. Hij vind het saai en is ook altijd blij als het klaar is. Hij houd meer van vechten voor de lol.
Foto van zichzelf:



Uiterlijk: Ook Reece heeft niet echt een hele donkere huidskleur. Dat komt doordat hij soms zijn werk overslaat op het land en soms gewoon niet in de zon is. Hij heeft zwart kort haar en donkerbruine ogen die haast zwart zijn.
Talenten: vechten en messen gooien
Zwaktepunten: jagen en klimmen
Levensverhaal: -
Symbool: Dapper.
Extra: "Wel.. i like fighting, so?"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen