Foto bij Personages: • District 8.

Voornaam, bijnaam, achternaam: Hollie Ware
Betekenis naam: -
Leeftijd en geboortedatum: Hollie word bijna 17. Op welke datum ze precies is geboren weten ze niet. Ze weten wel dat Hollie in het jaar 1995 is geboren.
District: Hollie komt uit district 8, textiel.
Karakter: Hollie is een echte bitch. Ze vind zichzelf helemaal geweldig en houd van haar kleding. Ze doet tegen iedereen bitchie en scheld iedereen uit die ze tegen komt als zij of hij iets lelijks aanheeft. Ze heeft ook geen vrienden en vele mensen denken dat er een rede achter zit dat ze zo bitchie is. Maar er zit geen reden achter. Ze vind zichzelf gewoon helemaal geweldig.
Foto van zichzelf:



Uiterlijk: Hollie heeft blond warrig haar en blauwe ogen. Ze houd van haar kleding en het moet altijd mooi zijn, vind ze. Anders dan gaat ze snauwen tegen de mensen die haar kleding maken.
Talenten: Ze kan goede verstopplekken maken en vallen zetten.
Zwaktepunten: Ze kan niet veel omdat ze te arrogant en bitchie is dus wilt ze niet veel leren. En omdat ze niet wil leren kan ze niet veel.
Levensverhaal: -
Symbool: -
Extra: "I love myself, only because i'm pretty."

Voornaam, bijnaam, achternaam: Kian Othe
Betekenis naam: -
Leeftijd en geboortedatum: Hij is 16 jaar oud. Zijn geboortedatum is onbekend.
District: district 8, textiel.
Karakter: -
Foto van zichzelf:



Uiterlijk: Kian heeft donkerbruin haar dat bijna zwart lijkt. Het zit altijd wel in een kuif. Hij heeft zwarte ogen met soms grijze spikkeltjes erin.
Talenten: Kian kan goed jagen en hij weet hoe je met een drietand moet omgaan.
Zwaktepunten: Hij heeft niet echt veel geleerd dus kan hij ook niet heel erg veel.
Levensverhaal: -
Symbool: -
Extra: "He is 26 times subscribed."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen