Inmiddels zijn de jongens alweer een maandje thuis, en is de tour eindelijk afgelopen. Mell die is ook steeds vaker hier, en volgends mij hebben zij en Bill wat, maar dat moeten ze zelf maar weten. Ik en Tom zitten samen een beetje gek te doen, hij geeft me voorzichtig een kusje en gaat dan met zijn warme handen onder me shirt, in een beweging trekt die me shirt uit en zit wat te klote met me bh. Hij rolt me om, zodat hij boven op me ligt. Ik ga streel met me handen over zijn buik, naar zijn rug en trekt zo zijn broek uit. Ik trek zijn boxer uit, en gooi hem op de grond. Hij kijkt me lief aan, en glijd dan voorzichtig bij me naar binnen. Hij gaat eerst wat langzamer, maar steeds harder en begin zelf ook steeds harder in me oor te hijgen. Ineens vliegt de deur open, en gaat gelijk weer dicht. “Sorry!” gilt Bill nog. Tom gaat nog even door, en gaat dan hijgend op me liggen. Er word zachtjes op de deur geklopt, “Ja?” gilt Tom. Bill komt de kamer in gelopen en zegt: “Sorry van net, ik had moeten kloppen. Maar ik kwam vragen of jullie mee gaan zwemmen?” Ik en Tom kijken elkaar aan, en knikken dan allebei. We kleden ons snel aan, en pakken onze zwem spullen en lopen de trap af, als we bijna beneden zijn stopt Tom, “Vanavond, beter.. Oke?” grijnst Tom. Ik lach, “Is goed.” We lopen de woon kamer in, en daar zitten Mell en Bill op de bank.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen