Eturnal Rival xD sasuke-kun
Hij moest lachen. God gaara was gewoon perfect hij wist altijd hoe je naruto aan het lachen kon maken. Hij wist dat het niet goed was alleen gaara hield hem altijd op het goede pad. Hij kon zich niet meer voorstellen hoe het zou zijn zonder gaara.Hij kon zich ook nooit voorstellen om tegen gaara te zeggen dat hij van hem houdt.Gaara kon niet zo goed tegen liefde hij wist er weinig van. Als hij het vertelt zou het hem miss afschikken en dan wordt de vriendschap verpest. Hij was voor gaara belangrijk en daar was hij al blij mee."Sasuke ziet er hetzelfde uit, alleen ouder," zei hij, wisselend van onderwerp. "ik weet niet wat verwachte je dan een bordtje met daarop'ik ben een veraader vermoord me'? Het kan zijn dat die is verandert maar wie weet? "Gaara's groene ogen hadde een donkere gloed. Naruto wou zich zelf vermoorden hij wist wel beter dan over sasuke praten waar gaara bij was. Gaara haatte de uchiha voor een hele lange tijd. "Het zou kunnen" zei hij stijfjes."Gaara ... Het spijt me." Naruto twijfelde maar pakte gaara's pols en pakte hem bij zijn kraag zo dat ze . Gaara pakte gaara's hand waar door ze een soort van samen kwamen verstrengelt. "Ik zal niet meer over sasuke praten."
Reageer (1)
ow ow ow!!!:O
1 decennium geledenwHAAA plzz verder!!(baby)