OO1
Je word wakker met een helse pijn in je hoofd, en je vraagt je af waar je bent. "Wie ben je?" vraagt een stem achter je. Er staat een jongen, van ongeveer jou leeftijd voor je. "Ik... Ik weet het niet meer" antwoord je. "Kun je iets over jezelf vertellen?" vraagt de jongen. "Ja, ik ben 16 jaar, dat weet ik zeker" verzucht je. De jongen kijkt je vragend aan. "Heb je een paspoort?" vraagt hij. Je pakt met trillende hand je paspoort, waarvan je goed had gegokt dat hij daar zat. "Maar, je bent 17" antwoordt de jongen verbaasd. Je kijkt hem raar aan. "Wat betekend dat?" vraag je hem. "Je wist zeker dat je 16 was, daarnet?" vraagt hij je onzeker. "Nog maar net" antwoord je. "Dan ben je in een coma geraakt" fluistert hij je toe. Er valt een pijnlijke stilte, en je schud je hoofd. "Kan niet, een jaar". Hij nikt naar je "Ik snap het ook niet, het is gezien de wetten van de natuur, onmogelijk" zegt hij droog, alsof je dat nog niet wist. Je kijkt naar de lucht boven je en schud nogmaals je hoofd. "Je weet verder niets?" vraagt hij aan je. Je schud je hoofd "Niet eens hoe ik heet". "Ik heet Akio" fluistert de jongen zenuwachtig. "Leuke naam" antwoord je jaloers. "Loop je met me mee?" vraagt hij. "Huh waar heen" je schud jezelf waker met je hoofd. Hij zucht eens diep "ergens waar het warmer is" antwoord hij geërgerd. Je ziet nu pas dat het winter is en dat het sneeuwt "Toen ik hier neerviel was het zomer, en warm" zeg je verbaasd. Akio kijkt je met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Goed, kom je nog?' vraagt hij, terwijl hij begint te lopen. Je knikt en holt achter hem aan. Een jaar in coma...hoe is het mogelijk...?
Reageer (2)
Dit lees makkerlijker
1 decennium geledenWie zou zo nou niet reageren???
Snel verder please
ik zou ook zo reageren haha
1 decennium geledensnel verder en bedank voor de je vorm dat maakt het makkelijker voor me