Dag 13 Liveshow Deel 1
"Hallo allemaal welkom bij de eerste liveshow. Deze liveshow zit vol met mooie momenten en ook mindere momenten helaas.
In dit eerste deel gaan we de geheimen van de vrouwen ontrafelen en bekend maken en word dus bekend welk geslacht er genomineerd wordt.
We gaan daarom ook meteen beginnen, op naar het huis waar iedereen in de lounge zit".
"Dit is Big Brother bewoners we gaan op naar de bekendmaking van de geheimen.
Jullie krijgen ook 3 levens.
Jon Josep sta op en vertel mij wie van de vrouwen op maar liefst 5 middelbare scholen heeft gezeten".
"Wij denken dat Juna op 5 middelbare scholen heeft gezeten".
"Juna klopt dat".
"Nee dat klopt niet"
"Jon Josep wie heeft er volgens jullie op 5 middelbare scholen gezeten".
"Dan denken we dat Mandy op 5 middelbare scholen heeft gezeten".
"Mandy klopt dat".
"Nee dat klopt niet".
"Mannen jullie hebben nog 1 leven ik vraag het nog een keer wie heeft volgens jullie op 5 middelbare scholen gezeten".
"Wij denken dat Lilith op 5 middelbare scholen heeft gezeten".
"Lilith klopt dat"
"Nee dat klopt niet".
"Mannen jullie hebben helaas verloren na het eerste geheim vrouwen gefeliciteerd met behalen van de 3e week en tevens de 4e week.
Nu stappen de vrouwen een voor een naar voren om bekend te maken welk geheim zij hebben.
Helena stapte als eerste naar vrouwen.
"Mijn geheim is dat ik op 5 middelbare scholen heb gezeten".
Daarna stapte Mandy naar voren.
"Mijn geheim is dat ik wereldkampioen badminton ben geweest".
Juna was de volgende.
"Ik ben HIV positief".
Jolie was als vierde
"Ik heb een borstvergroting ondergaan".
Lilith ging daarna.
"Ik ben dakloos geweest".
En als laatste was Luna.
"Ik ben de prinses van Cyprus".
De mannen baalden verschrikkelijk maar de vrouwen waren superblij.
"Oh my god hoe kan dat na het eerste geheim hebben de mannen al verloren nu staan morgen alweer in de gevarenzone bij de nominaties.
Eigen schuld dikke bult.
Straks in Deel 2 gaan we afscheid nemen van Ben,Derek of Devin wie wordt het dat zie je in deel 2".
Er zijn nog geen reacties.