Niall en ik zitten op de bank, ik leun een beetje tegen hem aan. Liam Harry en Louis zijn eten aan het halen voor vanavond en Zayn is naar even aan het shoppen.Ik moet eigenlijk  mijn familie weer onder ogen komen maar ik durf het niet. Ik kijk nu anders naar ze. Ze hebben gewoon mijn hele leven tegen me gelogen. Ik  zucht diep en bijt op mijn lip. 'Niet doen' zegt Niall. Ik kijk hem vragend aan. 'Niet op je lip bijten, dat is zonde' pruilt Niall  en brengt zijn hand naar mijn wang en streelt met zijn duim over mijn lippen. Ik stop meteen met op mijn lip bijten en kijk Niall onschuldig aan. Niall glimlacht als ik ermee stop en druk een kus op mijn lippen. 'Ik hou van jou' murmelt hij tegen mijn lippen aan. Ik glimlach ook even naar hem. Hij kijkt me bezorgd aan, 'wat is er?' vraagt hij zachtjes. Ik schud mijn hoofd als teken dat ik het er niet over wil hebben. Hij kijkt me even aan en knikt dan. Ik weet gewoon dat hij het hier niet bij laat. Ik druk even mijn lippen even op zijn wang en sta dan op. Hij kijkt me vragend aan. Ik grinnik even en loop dan naar de keuken. Ik pak wat te drinken en een zak chips voor Niall. Ik loop de woonkamer weer in en gooi de zak chips op zijn schoot. Hij kijkt me even met een grote glimlach aan en opent de zak. Hij stopt meteen een hele hand chips in zijn mond. Ik schud even men hoofd en loop de keuken weer in om de glazen cola te pakken. Ik plof weer op de bank naast Niall en pak een hand chips. Hij kijkt me even verontwaardigt aan en haalt dan zijn schouders op en eet verder. Ik eet rustig mijn eigen chips. 

Paar dagen later:

We zijn weer terug in Londen. Ookal mis ik Parijs nu Al het is fijn om weer thuis te zijn. Ik zal even kort samenvoegen wat we nog allemaal gedaan hebben in Parijs, we hebben veel op het strand gezeten en wat dingen van de stad zelf bekeken verder hebben we veel geshopt, i love Paris! Niall en ik zijn nog 2 keer op een soort date gegaan. I can't believe how much i love That Guy. De jongens weten nog niet dat we samen zijn. We zouden het nog even voor onszelf houden. Eerlijk gezegd ben ik bang voor de reactie van Zayn. Misschien wil hij het helemaal niet en verbied hij het ons. De jongens zijn nu weer druk bezig in de studio en met hun nieuwe tour. Ze gaan binnenkort op een kleine tour om hun nieuwe cd een beetje te promoten. Ik zal ze dan voor 5 maanden moeten missen. Ik ben nu al zolang bij de jongens ik kan me niet meer voorstellen hoe het is dat er niet om de 5 seconden iemand binnen komt wandelen of dat Louis weer gezellig bij me op de bank komt zitten om te praten over random stuff. Angel is blij dat we weer terug zijn. Ze was toen wij in Frankrijk waren bij tante Patricia. Ze blijft nu de hele tijd bij me in de buurt. De pop. De jongens komen vanavond om half 8 thuis en zullen dan wel moe zijn. Het is nu kwart over 7 dus ik begin maar aan het eten voor de jongens. Om iets na acht gaat de voordeur van het appartement van Zayn open en komen er 5 half dode jongetjes binnen gestrompeld. Ik grinnik even en pak de 5 volle borden van het aanrecht.(bedankt mam dat je me liet werken in een restaurant) ik zet de borden voor de jongens neer en ze zijn meteen wakker. Grinnikend ga ik naast Liam op de bank zitten.

-

De jongens zijn naar het appartement van Louis en Harry om nog even te gamen Ofzo. Niall en ik kijken een film. Ik lig een beetje tegen Niall aan die geconcentreerd  de film volgt. Ik voel mijn ogen langzáam dichtvallen en mijn hoofd zakt op zijn schouder.

Niall:

Lily  legt haar hoofd op mijn schouder ik kijk naar haar en zie dat ze in slaap gevallen is. Ik grinnik even en til haar langzaam op en loop met haar in mijn armen naar de logeerkamer van Zayn wat nu eigenlijk haar kamer is, waar ik haar neerleg op het bed en de dekens over haar heen leg. Ik druk zachtjes een kus op haar voorhoofd en fluisterde, “Goodnight beautiful.” 
Daarna draaide ik me om en loop zachtjes de kamer uit en sluit de deur.ik  wist dat ik niet te snel moest gaan met Lily, daar was ze me te dierbaar voor. Ik had het misschien die avond in Parijs  pas echt beseft, maar ik hield van haar. Ik had  nooit kunnen denken dat hij ooit zo verliefd kon zijn op een meisje of zelfs van haar zou kunnen houden. Maar nu ik Lily beter had leren kennen en op een paar dates met haar was geweest was ik van gedachten veranderd. Ik hield van het bruinharige meisje met de prachtige bruine ogen die zo straalden als ze lachte.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen