Lily Rose
We lopen hand en hand door de straten van Parijs terug naar het grote plein bij de eiffeltoren. ik kijk naar de prachtige lichtjes. Er komen wat kinderen langs en ik loop naar ze toe. Ik zie een klein meisje naar me kijken. Ik kniel bij haar neer en geef haar de drie rozen. Ze glimlacht even naar me en rent dan snel naar een ander meisje om ze te laten zien. De vrouw kijkt me even glimlachend aan en zegt fan tegen de kindjes dat ze nu echt naar huis moeten. Ze lopen samen met de vrouw verder. Ik loop terug naar Niall en druk een kusje op zijn wang. We lopen weer verder. Na een tijdje komen we weer in de straat waar het hotel staat. We komen de man met de zwarte jas weer tegen hij glimlacht even naar ons en Niall loopt naar hem toe om hem te bedanken. Hij wil de man wat geld geven maar hij weigert. Hij loopt naar mij en drukt een papiertje in mijn handen. Ik glimlach even naar hem en hij loopt de straat uit. Ik kijk naar het papier en zie de straat waar we nu in staan ergen in het midden staat een meisje met haar rug naar de tekenaar toegekeerd in het maanlicht. De tekening is prachtig. Ik kijk nog eens goed naar het meisje en ontdek dat ik het ben. Niall is ondertussen achter me komen staan.' Hij is prachtig 'zegt hij zacht. Ik knik even. Niall pakt men hand weer en samen lopen we verder naar het hotel. Als we ons appartement weer inkomen is alles donker. We hangen onze jassen op en lopen naar de woonkamer. Ik zet de tv uit en doe de lichten uit. De jongens zijn al naar bed. Niall is alvast naar zijn kamer gegaan. De deur achter me kraakt. Ik draai me om en zie Liam in de deur opening staan. 'oh gelukkig je bent veilig thuis' ik glimlach even en loop naar hem toe. Ik knuffel hem en wens hem een goede nacht. Hij geeft me een kus op men wang en loopt zijn kamer weer in. Ik loop ook naar mijn kamer en trek mijn pyjama aan. Er word op de deur geklopt. Niall komt binnen en gaat op mijn bed zitten. Ik ga naast hem zitten en kijk hem vragend aan. 'ik heb nog iets voor je' zegt hij glimlachend. 'close your eyes' gehoorzaam sluit ik mijn ogen. Ik voel dat Niall achter me gaat zitten. Ik voel iets kouds tegen men nek. Ik open men ogen en zie dat ik een prachtige ketting om heb. Ik draai me om en geef Niall een knuffel en kus.
'ketting: http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/290113809193/T/340x340/C/FFFFFF/url/bling-script-brief-ketting-n.jpg '
'thanks Nialler' ik geef hem een kus op zijn wang. Niall drukt me nog een keer tegen zich aan en loopt dan de kamer weer uit. Ik kijk nog even dromerig naar de deur. Ik schud mijn hoofd en kruip onder de dekens. 'goodnight mom' fluister ik zachtjes. Ik kijk even naar de sterren en sluit dan mijn ogen.
--
Hè jongens. Ik heb lang niet meer geschreven en dat spijt me, maar ik had gewoon even geen inspiratie meer.
Love you guys x
Er zijn nog geen reacties.