Tien
Met een zucht zet ik Lux op bed neer. Ik snap Zayn eigenlijk wel een beetje. Ik weet natuurlijk niet hoe het is om beroemd te zijn maar je ziet het vaak genoeg. Mensen die vrienden zijn met een beroemd iemand omdat ze dan allemaal dingen kunnen doen doormiddel van hun beroemde “vriend.” Ik zou dat nooit doen eigenlijk heb ik het ook niet zo op beroemdheden. Ze menen dat ze alles mogen en kunnen omdat ze beroemd zijn. Bha ik walg van zo’n mensen bijvoorbeeld Paris Hilton. Waar is ze nu eigenlijk beroemd om? Gaat ze een televisieprogramma maken my new bff. Maar als ze blij worden van nep vrienden. Ik word uit mijn gedachten gehaald door gebonk op de deur. Ik loop naar de deur toe en maak hem open. ‘Oh hi Harry wat doe jij hier?’ ‘Onze repetitie gaat niet door en ik dacht laat eens gaan kijken hoe het met Lux gaat.’ Net als ik de deur achter Harry dicht wil doen wordt de er weer tegen de deur geduwd. ‘Laura wacht even kunnen we praten?’ Ik kijk de jongen die voor me staat recht in zijn bruine ogen en schud mijn hoofd. ‘Maar Laura het is belangrijk hij houdt van je.’ ‘Hij houdt van me? Nog nooit heeft een jongen echt van me gehouden en dat doet Zayn ook niet. Dag Liam.’ Ik gooi de deur dicht en loop richting Harry die met Lux op bed zit te spelen. ‘Laura ik weet dat je me totaal niet kent maar heb je zin om Parijs in te gaan?’ ‘Alleen als we ook even bij de Eiffeltoren langs gaan.’ Harry knikt enthousiast en springt van bed af. ‘Kom Lux we gaan shoppen.’
Niet veel later lopen we met z’n drieën door Parijs. Lux in haar kinderwagen, Harry die haar duwt en ik. ‘Wat een prachtige stad is dit zeg. Al is het wel raar dat er om 5 meter afstand 2 bodyguards lopen.’ Harry begint te lachen ‘voor jou is het raar voor mij is het de normaalste zaak van de wereld.’ ‘Ja maar op het begin was het voor jou ook raar lijkt me?’ ‘Dat was het zeker. Maar dan hebben we het nog niet over de fans gehad. Ze zijn echt geweldig. Tenminste soms word ik er ook gek van hoor. Overal wordt je gevolgd door paparazzi. Jij ziet ze nu niet maar ik zie er zo al drie. Binnen een paar uur zal er op internet iets staan van heeft Harry Styles een nieuwe vriendin? Wie is dit mysterieuze meisje?’ ‘Dat kan er ook nog wel bij hoor wordt ik straks aangezien als jou vriendin.’ Ik krijg een por van Harry in mijn zij en we beginnen hard te lachen. ‘Kijk daar is de Eiffeltoren.’ Roep ik blij als ik het grote kunstwerk zie. Samen met Harry en Lux lopen we richting de Eiffeltoren. ‘Gaan we er op?’ ‘Jij mag er best op hoor maar ik heb hoogtevrees mij krijg je niet mee. Ik wacht wel beneden dan ga jij met Lux naar boven en zwaaien jullie.’ Ik pak Lux uit de wagen ‘Wel goed zwaaien he Lux.’ Ze begint hevig te knikken en Harry drukt een kus op haar wang. ‘Tot zo dames.’ ‘Tot zo.’ Nadat ik samen met Lux heel wat trappen opgelopen heb zijn we eindelijk boven. ‘Gaan we nu zwaaien naar Harry?’ ‘Ja’ is alles wat Lux zegt. Ik kijk naar beneden maar zie Harry nergens. Dan word ik plots op mijn schouder getikt. Ik draai me meteen om en kijk in een paar prachtig bruine ogen. ‘Laura ik wil met je praten.’ ‘Ik heb je vanochtend genoeg gezegd’ Ik draai me weer om naar Lux. ‘Heb je Harry al gezien?’ Lux schud haar hoofdje ‘Harry weg.’ Ik knik ‘Ik zie hem ook nergens zullen we weer naar beneden gaan?’ ‘Ja.’ Als ik me omdraai om met Lux naar beneden te gaan staat hij er nog steeds. ‘Snapte je me niet toen ik zei dat ik je niet hoef te spreken?’ ‘Laura kom op!’ ‘Oké vertel het me maar Zayn waarom loog je tegen me?’ ‘Ik heb niet gelogen ik bescherm je tegen de paparazzi. Ik wilde je vertellen over mijn leven. Dat ik niet normaal meer over straat kan. Maar toen ik die avond bij je was vond ik je zo bijzonder. Ik wist dat we vrienden konden worden maar ik wilde niet dat jij vrienden met me wilde zijn omdat ik beroemd ben.’ ‘Ik haat normaal alle beroemden mensen ze hebben alles wat ze willen niet omdat ze er wat voor doen maar gewoon omdat ze hun hoofd laten zien. Als je me verteld had dat je beroemd was had ik het niet eens erg gevonden. Ik weet dat jij niet zo bent maar ik dacht ook te weten dat je iemand was die me echt de waarheid vertelde.’ ‘Ik beloof je Laura ik ga je de waarheid vertellen vanaf nu lieg ik niet meer. Asjeblieft vergeef het me? Je bent in een heel korte tijd een heel goede vriendin van me geworden.’ Ik knik ‘Het is al goed maar als je nog een keer liegt is deze vriendschap voorbij.’ Zayn knikt en trekt mij samen met Lux in een knuffel.
Reageer (2)
awh zo schattig!
1 decennium geledensnel verder!
Gelukkig het is weer goed!
1 decennium geledenLux is echt schattig!
Hahha
snel verder!