In Love With a Celebrity hooftstuk 11
Waar ben ik? En waar is niall?
Niall komt aanlopen. 'Rustig maar, we waren in slaap gevallen in het bos. Toen ik wakker werd heb ik je naar huis gereden' Niall glimlacht lief. Hij is zo schattig. 'Zullen we een film kijken?' vraag ik zo lief mogelijk. 'Goed idee!´ Niall loopt naar de dvd kast en pakt er eentje uit. ´Wil je deze zien?' hij houd een film omhoog. 'the VOW?' zeg ik en begin te lachen. 'kijken?' vraagt niall en hij glimlacht weer zo damn sexy! 'Okay' zeg ik en bloos een beetje' 'Don't blush so cute' zegt niall en knipoogt naar me. Ik begin weer te blozen. 'Sorry' niall start de film. 'Lust je wat lekkers?' 'okay!' Niall loopt naar de keuken en komt terug met een zak chips en 2 blikjes fanta. ´Hier´ hij geeft me het blikje en legt de zak chips op tafel. ´dankjewel´ zeg ik en ga in kleermakerszit zitten. Niall gaat dicht naast me zitten ´waar gaat de film over?' ik kijk naar niall's mooie ogen en zijn sexy mond. 'Over twee verliefde mensen, meer weet ik ook niet want ik heb hem ook nog niet gezien' hij knipoogt en slaat een arm om me heen. 'Okay!' zeg ik glimlachend en leg mijn hooft tegen zijn schouder. De film begint en niall opend de zak chips. Ik pak een chipje en kijk naar de film. 'Hoe laat is het eigenlijk?' vraag ik verbaasd. '11 uur, hoezo' ik spring op en ren naar boven. 'Jasmine?' ik pak mijn mobiel en ja hoor een gemiste oproep van Rooz en een smsje van Rooz. ik open het smsje 'Lieve jasmine, ik hoop dat je het naar je zin hebt daar. Is het mooi? En hoe is het huis? En de paarden? En natuurlijk hoe is niall? Is hij echt zo sexy? en hoe is je stiefpa? xxx Rooz! Your best friend! <3. Awhh! wat lief van Rooz snel een sms terug sturen. Ondertussen dat ik een smsje terug wil sturen komt niall mijn kamer binnen. 'Waarom rende je naar boven daarnet?' hij kijkt me verbaasd aan en loopt richting mijn bed. 'Nou ik had met Rooz afgesproken dat we zouden bellen om half 11' 'owh dan ben je te laat' zegt hij. ik begin te lachen. 'Ja dan ben ik te laat ja' ik gniffel en sms verder. 'Stuur je haar een smsje?' 'Ja!' ik glimlach en verstuur het smsje. Niall komt naast me zitten op het bed. 'Wil je de film nog afkijken?' vraagt hij en glimlacht. 'Ja hoor! Maar een ding ...' 'Wat?' 'WIE ER HET SNELSTE IS!´ ik ren naar beneden en begin kei hard te lachen. Niall rent lachend achter me aan. hij zit me op de hielen. Ik schop mijn schoenen voor zijn voeten uit waardoor hij bijna valt. ´Ik haal je toch wel in roept hij´ ´nee hoor!´ ik ben er bijna. En dan staat mama ineens voor me! Ik bots tegen haar aan, alle was valt op de grond. Niall komt aanrennen en botst tegen mij aan. hij valt op de grond en we beginnen allebei kei hard te lachen. Mama fronst met haar wenkbrauwen en helpt ons opstaan. ´gaat het?' vraagt ze. 'Ja maar... IK BEN ER EERDER' ik ren naar de bank en plof erop neer. 'Dat is niet eerlijk' zegt niall lachend en ploft naast mij neer. 'Echt wel!' zegt hij en begint me te kietelen. 'NEEEE ik kan niet tegen kietelen nee niall stop! Niall!!' ik val van de bank af en kan niet meer stoppen met lachen. Niall komt niet meer bij van het lachen en gaat er bij liggen.
Reageer (1)
i love Nialler <3
1 decennium geledenomg! the VOW dat is echt een van mijn favo films (:
x