hello guys.
ik heb besloten om dit verhaal eerder te stoppen. want ik heb geen zin meer om te schrijven aan dit verhaal. sorry.
ik ga 2 epilogen schrijven. dit is de eerste en ik ga straks eentje van een paar jaar later schrijven.
ik wil jullie bedanken. ookal kreeg ik bijna gene reactie's dat vind ik jammer. maar goed.
hier is epiloog 1!

Amy POV
Ik was aangekomen in Nederland. Ik had de paarden in de vrachtwagen gezet die ik had gehuurd. Ik reed naar mijn oude huis. Daar stond Sas al op me te wachten. Ze verwelkomt me met een knuffel. Ik haalde de paarden uit de vrachtwagen en zette ze in de stallen. Sas had de stallen al opgestrooid. Ik keek nog even of ze goed stonden en liep naar het huis. Sas had warme choco gemaakt. ik lachte en ging op de bank zitten. het was inmiddels bijna kerst. Ik was blij dat ik dat nu met mijn vriendinnen in Nederland kon vieren. Al zou ik Laure wel een beetje missen.
Zou zij mij ook missen?

Laure POV
Ik stond buiten. Waarom heb ik zo gemeen tegen Amy gedaan? ik wist dat ze het moeilijk had en nu ging ik nog gemener doen tegen haar. Ze had groot gelijk dat ze naar Nederland terug ging, ik had Jazz ook aan haar gegeven. Ik deed toch niks meer met hem. Hij zou hier zich toch vervelen. Ik voelde 2 armen om me heen. “Ga je, je nu echt zorgen maken over die Amy? Waarom je bent nu van haar af en je hoeft ook niet meer voor dat paard te zorgen. Nu kunnen wij lekker van elkaar genieten. Want binnenkort gaan we op tour! Jij gaat lekker met ons mee!” zei Harry. Ik knikte en draaide me om. Ik gaf Harry een kus op zijn mond en liep naar binnen.
Misschien was het maar beter dat Amy weg was.

Liam POV
Ik had van Niall gehoord dat Amy niet meer bij ons woonde. Ze was naar Nederland gegaan. Ze had groot gelijk. Niemand gaf haar meer aandacht. Ze had alleen de paarden nog. Ik kwam vandaag terug naar ons huis want we gingen over 2 weken op tour. Daar kwamen ook langs Nederland. Misschien konden we Amy opzoeken. Ik hoopte van wel.
Ik hoop dat ze gelukkig is nu.

Louis POV
als het goed is was Amy nu in Nederland. Ik zat bij El. Ik gaf haar een vlinderkusje op haar neus. Ze keek me lief aan, ik was blij dat ze mijn vriendin was. al miste ik Amy toch wel een beetje. Ik hoopte dat ze het daar nu beter had, ze had het de laatste tijd echt moeilijk. Ze was bijna nooit meer thuis en als ze binnen was dan zat ze in haar kamer de huilen. Het was echt zielig! Waarom ik nooit wat gedaan had weet ik niet. Maar dat is nu gebeurd.
Ik hoop dat ze het nu fijn heeft.

Niall POV
Ik had een andere. Ik was blij met haar. al miste ik Amy toch wel een klein beetje. Ze zal toch wel een bijzonder meisje blijven. Ze was nu in Nederland met haar beste vrienden. Ik hoopt dat ze nu gelukkig en ze ons niet zal vergeten. misschien konden we ooit nog eens bij haar langs.
Ik hoop dat haar nu veel geluk tegemoet komt. En dat ze de ware jongen in Nederland tegen komt. Al zal ik me dat betwijfelen. Volgens had ze er al 4! Haha

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen