Rachel's p.o.v

Seth nam gelijk mijn hand vast en met Eva aan mijn andere zijde liepen we naar de kantine. Ik zag het groepje van Seth al zitten en keek naar Eva. ''Wil je ergens apart zitten, of vind je het niet erg om bij de vrienden van Seth te zitten? Ik bedoel, we zitten daar altijd, maar een keer ergens anders zitten kan ook niet kwaad.'' zeg ik met een glimlach en gelijk begint ze breed te lachen. ''Wel nee joh, zolang er plek is voor nog een kont tussen al die spierbundels wil ik daar best bij zitten. Ik zeg maar zo, misschien zit er nog wel wat voor mij tussen.'' zei ze met een dikke grijs op haar gezicht. Ik lachte vrolijk en ik hoorde Seth ook zachtjes naast me grinniken. Met zijn drietjes liepen we tussen de tafeltjes door en bijna automatisch schoven de jongens op zij om plek te maken voor ons. Mijn adem stokte in mijn keel toen ik Collin zag, en sloeg mijn ogen kort even neer. Toen ik op keek zag ik dat hij keek naar de verstrengelde handen van mij en Seth, en toen weer met een vragende blik naar mij. Ik schudde mijn hoofd en keek naar Eva, die me met een rare blik aankeek. Ik schudde weer mijn hoofd en gebaarde dat ze moest komen. ''Jongens, dit is Eva. Jullie kennen haar misschien al, maar ze komt vanmiddag bij ons zitten, want ik heb net besloten dat we vriendinnen gaan worden.'' zeg ik met een glimlachje en ik ga naast Seth zitten. Lachend voegt Eva zich bij ons en ploft ze neer tussen mij en Quil, tenminste ik denk dat het Quil is. Ik voel Collin zijn blik op me branden en hardnekkig staar ik naar beneden, Seth of Eva. Seth was aan het overleggen wat de beste work out zou zijn, het hele bos door joggen of de band nemen in een sportschool met een paar van die jongens en Eva was in gesprek met Quil over ik zou het niet weten. Ik stond op en gelijk draaide Seth zich om. ''Wat ga je doen?'' vroeg hij en ik glimlachte. ''Alleen maar even naar de wc.'' zeg ik en ik duw een kusje op zijn voorhoofd. Vlug draaide ik me om en liep de kantine uit.

Reageer (1)

  • Opia

    VERDEEEEEEEEEEER SCHRIJVEN.
    COLLIN GAAT ACHTER HAAR AAN?
    JA TOCH, JA TOCH?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen