December 7, part 2.
• December 7, part 2 | Charlotte Emelie Jenner
Demy en ik stapten net binnen in de club waarna Liam gelijk om Demy's nek hing, wat te verwachten was. Ik begroette Liam met een korte knuffel waarna hij ons naar een vip tafeltje leidde. Waar Zayn, Perrie en Niall al zaten. Ik begroette Zayn met een korte knuffel waarna ik Perrie met een langere knuffel begroette, gewoon omdat ze een goede vriendin van me was geworden sinds ze met Zayn date, ookal spraken en zagen we elkaar niet zo vaak vanwege haar drukke Little Mix schema, waar ik haar enorm in supporterde. Niall begroette ik met een lange knuffel en een kus op zijn wang, omdat Niall na Harry waarschijnlijk wel mijn beste vriend was. Is een beste vriend nog steeds een beste vriend als hij je negeert? Nee? Dat maakt Niall nu automatisch nummer een. Oke nee, niemand kan Harry vervangen. Damn, ik wilde een Harry vrije avond en nu is het enige wat ik doe aan hem denken.. "Charlotte, wat wil je drinken?" Schreeuwde Zayn naar me, om boven de muziek uit te komen. "Doe maar Jack Daniels." Gilde ik terug. Zayn knikte, als teken dat hij had verstaan wat ik zei en draaide zich toen om richting de bar. "Dus.." Begon Niall. "Wij dachten dat het wel weer eens leuk was om met jullie uit tegaan, en aangezien jullie nu toch gingen.." "Hoe wisten jullie eigenlijk dat we hier heen gingen?" "Dat je dat nog moet vragen.." Zei Niall terwijl hij in Demy's richting keek. Eigenlijk had ik het ook helemaal niet hoeven vragen. Als Demy en Liam vrije tijd hadden brachten ze die altijd samen door, altijd. Plots schrok ik op uit mijn gedachten door een bekende stem. Een heel bekende stem. "Guys, ik ga naar huis ze is hier nie- Charlotte!" Vrolijk keek Harry me aan. "Hey.." Mompelde ik. Harry keek me even vreemd aan maar liet het toen rusten. "Deem zullen we dansen?" Vroeg Liam aan Demy. Ze knikte hevig van ja waarna Liam haar de dansvloer op trok. Harry kwam naast we zitten en sloeg zijn armen meteen om me heen. Normaal had ik mijn armen ook om hem heen geslagen, maar na al die tijd dat hij niks van zich liet horen? Nee. Zayn zond Perrie en Niall een veelbetende blik toe waarna ook hun naar de dansvloer verdwenen. Smekend keek ik Niall aan, om bij mij te blijven maar hij leek het niet te merken en vrolijk liep hij achter Zayn en Perrie aan richting de dansvloer, mij alleen met Harry achterlatend. "Wat is er met je?" Vroeg Harry me, meteen met de deur in huis. "Er is niks met mij." Mompelde ik koppig. "Jawel, ik merk en zie het toch." "Oh en waar merk je het dan aan?" "Je doet afstandelijk." "Vind je het gek? Nadat je me 4 dagen hebt genegeerd vind ik het niet nodig je als een vriend te behandelen." Zei ik boos. "Vriend? Ik dacht dat we beste vrienden waren.." "Een beste vriend die de ander nergeert is de titel beste vriend niet waardig." Boos wilde ik opstaan maar Harry pakte snel mijn handen vast en trok me terug. "Sorry oke! Ik had het druk met de band en kerstmis inkopen en ik ben nog even in Holmes Chapel geweest. No big deal." "Kerstmis inkopen? Maar dat deden wij altijd samen.." Mompelde ik teleurgesteld. "Zoals ik al zei ik had het druk. Sorry Charlotte dat ik je het gevoel heb gegeven dat ik geen tijd voor je had. Sorry dat ik je er niet genoeg bij betrokken heb. En sorry dat ik je het gevoel heb gegeven dat je niks voor mij betekend, want in werkelijkheid betekende juist heel veel voor me. Je bent mijn aller, aller, aller beste vriendin in de hele wereld en niemand kan aan jou tippen. Niemand kan jou vervangen en kwijt wil ik je zeker niet." Harry leek zijn woorden oprecht te menen waarna ik snel mijn armen om zijn nek heen sloeg. Hij sloeg zijn armen ook gelijk om mij heen en plaatste zijn handen op mijn rug. "Ik heef om je Harry, heel veel." Hij moest eens weten hoeveel ik om hem gaf.. Onmenselijk en onbeschrijfbaar veel.
Reageer (3)
Aww!! Zo sweet!! Als jij nou eens verder gaat schrijven ga ik de kerstboom bewonderen!
1 decennium geledenXxxSnelVerderXx
Ze moeten het over die kus hebben!!!
1 decennium geledenSnel verder (:
x
Awww, SUPREEER LIEEF
1 decennium geleden