Hoofdstuk 28
hfst 28
ik word wakker en doe rustig de gordijnen open want Rein slaapt nog. Ik kijk uit het raam en er ligt sneeuw. Ik ren naar beneden en ga na buiten en maak een sneeuwbal als die klaar is ren ik weer snel naar boven en leg de sneeuwbal op Rein zijn been Hij word langzaam wakker en begint te lachen. "je komt er nog wel achter" Ik ga me aankleden en naar beneden ik ga eten Rein komt naar me toe en houd een kado voor me "voor jou omdat ik van je hou en omdat het kerst is" ik ziet in de lach en kijk hem aan. Ik pak het kado uit zijn handen en maak het open. Er zit een groot fotolijst in in een vorm van een hart en er zitten foto's in van mij en Rein en van Mainstreet en met mij en Daan enz. ik kijk hem aan "wow die is echt mooi dankje" ik geef hem een zoen en geeft hem zijn kado. hij maakt het open het is een groote foto van mij en Rein op een schilders doek. hij geeft mij een knuffel en een kus "deze is nog mooier dan het kado dat ik jou gaf" ik krijg een smsje het is van Cindy ; heey fijne kerst jullie samen. Ik sms haar terug ;haha thxx jullie ook misschien als het mag kom ik nog langs vanavond heb nog een kado voor jou en Daanx. "zullen we even naar het strand gaan" "jaa is goed" ik borstel snel me haren en doe een beetje maskara op en Rein doet ook z'n haren. als we klaar zijn pakken we de fiets. Ik zie dat me band lek is. "kom spring maar bij mij achterop" ik spring bij Rein op de fietsen en we gaan naar het strand als we daar aankomen ligt het ook vol met sneeuw. Rein en ik lopen hand in hand even later stopt Rein en loopt achter me en voel op eens me nek koud worden ik gil en Rein laat me vallen. de middag op het strand is heel gezellig. aan het eind van de middag gaan we weer weg. Ik zie dat me moeder al bezig is om de tafel te dekken we gaan met z'n allen vonduwen het is heel gezellig als we klaar zijn gaan we iedereen een kado geven ik had al 1 kado gekregen van Rein maar ik kreeg er nog 1 en van me zusje ook. ik maak eerst die van Rein open het is een telefoon hoesje met een foto van mainstreet en ik sta er ook nog bij op. ik geef Rein een knuffel en een kus "dankje die is echt mooi" daarna maak ik die van me zusje open het is een heel lief bedelarmbandje ik doe hem gelijk op en geef me zusje een dikke knuffel na de kado's gaan we een leuke kerst film kijken. het is echt supper gezellig. Ik schrik ik zou nog naar Cindy gaan voor dat ik weg ging naar Rein om de 2e kerstdag te vieren. Ik sms haar sorry ben helemaal vergeten te komen kom morgen vroeg misschien wel even langs xx "ik ben moe ik ga op bed" ik geef iedereen een knuffel en Rein een kus en ga naar bove ik haal me make-up er af en trek me pyjama aan. Dan kijk ik nig even op twitter en ga ik slapen na ongeveer een half uurtje merk ik dat Rein ook naar bed ging en ik val zo in slaap.
Reageer (1)
leuk!!! snel verder
1 decennium geleden