December 7, part 1.
• December 7, part 1 | Charlotte Emelie Jenner
"We're gonna party like it's 3012 tonight!" Zong Demy vals mee terwijl ze mijn haren aan het krullen was. Ik had al krullen van mezelf maar Demy wilde ze nog extra mooi maken, en wie ben ik om haar daar van te weerhouden? Vanavond zouden we uitgaan, we zouden helemaal los gaan. En ik? Ik zou Harry vergeten. Ik had het Demy beloofd. En ik had het mezelf beloofd. Dus ik moest het na komen, hoe dan ook. "Klaar!" Zei Demy enthousiast. Doelend op het feit dat ze klaar was met het krullen van mijn lange blonde haren. Mijn make up had ik al gedaan. Ik moest me alleen nog uit met Hollister joggingbroek en Hollister vest hijsen en dan moest ik de jurk die ik gister had gekocht in Londen. Het was een mooie jurk. Van top tot teen bedekt met zwarte glittertjes, niet letterlijk. Spreekwoordelijk. Het jurkje had half lange mouwen en was redelijk aan de korte kant, maar voor een avondje mocht het wel van mezelf. Ik had het verdient. Snel trok ik een huidskleurige panty aan. Oke het was niet het warmste kledingstuk ooit, maar met een dikke maillot had het prachtige jurkje veel lelijker geoogd. Dus ik had het er voor over. Snel trok ik mijn jurkje er over heen en schoof mijn voeten in mijn zwarte Louboutin hakken die ik van mijn ouders voor mijn afgelopen 17e verjaardag had gekregen, omdat ik ze zo graag wilde. Ik had al geprobeerd om er voor te sparen maar de kledingwinkels besloten opeens hele leuke collectie's te lanceren die ik wel gewoon móést hebben. En shopverslaafd als ik was, kon ik het gewoon niet weerstaan. Slechte gewoonte, ik weet het. Dat word serieus mijn doel voor in 2013, minder kopen. "Char, ben je klaar?" Vroeg Demy me. "Yes, ready to go!" Ik stopte snel mijn mobiel en sleutels in mijn bijpassende clutch en sloeg toen de voordeur achter me dicht. Op straat hielde we een gele taxi aan, die ons naar onze eindbestemming zou brengen. Funky buddha.
Reageer (2)
Ik heb dat vermoeden ook (;
1 decennium geledenIk heb zo'n vaag vermoeden dat Harry daar ook is. Heeeeel snel verder (: !!!
1 decennium geledenx