Foto bij Dag 12

Het was vandaag de laatste dag dat de mannen konden overleggen over de geheimen. Ze overlegden niet veel omdat zij hun keuze's al gemaakt hadden.
Luna was de prinses en Helena was HIV positief.
Na een minuut of 10 kwamen de mannen weer terug in de lounge.
Iedereen zat daar toen Juna opstond Mandy stond naast haar om te ondersteunen Helena ging ook staan.

Juna begon, "Jongens ik heb iets te vertellen sommigen van jullie weten het al of ze het nou van mij gehoord hebben of van iemand anders.
Maar ik ben lesbisch en dat wil niet zeggen dat jullie me niet anders moeten gaan behandelen ik ben gewoon Juna en ben net zoals als alle andere meiden van mijn leeftijd dat wou ik even zeggen".
"Ik moet ook iets bekennen" begon Helena.
"Nou gaan we het krijgen hoor" zei Jason.
Jolie kalmeerde hem weer.
"Ik heb iets ergs gedaan wat helemaal niet toepasselijk was. Juna heeft persoonlijk tegen Mandy verteld dat zij lesbisch was ik heb dat gehoord en heb het doorverteld aan Jolie en Jason, Jason was daar boos over wat ik helemaal begrijp ik had dat niet mogen doen en bied ook mijn excuses aan Juna. Ik hoop dat je ze accepteert en dat we een nieuwe start kunnen maken".
"Helena het is vergeven".
Juna omhelsde Helena en iedereen klapte ze vonden het moedig van Juna om zoiets te vertellen en ook van Helena dat zij eerlijk uitkwam voor wat ze gedaan had.
Xavier en Lilith hadden het erover in de tuin.

POV Xavier.

"Ik vind Helena toch aardig ze heeft wel bekend dat ze iets fout gedaan had en dat is heel moeilijk".
"Ja inderdaad Xavier maar ik vind Juna eerlijk gezegd ook niet zo aardig een beetje een aansteller".
"Je hebt gelijk Lilith Juna is inderdaad een aansteller.
Xavier ging naar de dagboekkamer om te praten.

Xavier welkom wat wil je vertellen tegen Big Brother.
Ik vind Lilith leuk ik ben echt zo verliefd op haar zij is echt het meisje waar ik naar opzoek ben.
Ze is knap, ze heeft gevoel voor humor en ze steunt mij in goede en slechte tijden. Ik hoop dat het wederzijds is.
Xavier zou je iets voor haar willen regelen zoals een date.
Als dat zou kunnen heel graag.
Big Brother komt terug bij jou je mag de dagboek kamer verlaten..

Wat heeft Big Brother voor Xavier en Lilith in petto en morgen is het zover de liveshow waar in deel 1 de geheimen van de vrouwen bekend gemaakt worden. En in deel 2 valt 1 iemand af. Tot Morgen.

Reageer (1)

  • XInnocenceX

    Ben benieuwd wie er af valt en van wie de geheimen zijn....

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen