Foto bij December 6, part 2.

Whoop. Next one. Laatste voor vandaag. Word morgen in de auto veel schrijven.. Maar ik heb het voor jullie over! Enjoy! xoxo

• December 6, part 2 | Charlotte Emelie Jenner
Slenterend liepen Demy en ik door de drukke straten vol met toeristen en inwoners van Londen. De straten waren bedekt met een dun laagje witte sneeuw, voor zover de straat zichtbaar was. Maar ik hield er van. Het deed me er aan denken dat de kersttijd écht aangebroken was en dat mensen met liefde hun kerstboom weer van zonder haalden. Of zelfs met alle moeite een echte uitkozen, met veel getwijfel omdat ze allemaal zo mooi waren. Mensen die in de drukke winkels opzoek waren naar kerstballen, slingers, lampjes en een piek. Dat het ijskoud buiten was interesseerde ze niet, de kerstboom moest hoe dan ook staan. Ja, ik hield er van. De sfeer die het gaf. "Char, waar zullen we beginnen?" Voor Demy me, doelend op welke winkel we als eerste binnen zouden gaan. Ik hief mijn schouders op. "Zeg jij het maar, jij bent degene die dit plan heeft bedacht." "H&M dus?" "Oke." Demy en ik liepen de H&M binnen waarna we ons naar de vrouwenafdeling bevonden. Na een tijdje door de drukke winkel vol met enorme kledingrekken te hebben geslenterd besloten we dat we hier niks leuks hadden kunnen vinden en we een andere winkel zouden proberen. Maar toen we rond 2 uur in de middag nog niks hadden gevonden vond ik het wel tijd voor eten. "Weetje Deem.." Begon ik. "Ik vind dat we Mc Donalds hebben verdient!" Demy knikte instemmend. We sloten bij de Mc Donalds achteraan in de rij en toen we aan de beurt waren bestelde we allebei een Mc Chicken met cola en frietsaus waarna we beide afrekenden. We besloten een tafeltje voor het raam te nemen zodat we alle voorbijgangers konden bekijken. "Dus.. Hoe is het nu met het Harry drama?" Begon Demy. "I don't know. Ik heb hem gesmst, gevraagd of alles goed was. Maar geen antwoord gekregen." Mompelde ik. "De bitch." Mompelde Demy waardoor ik in de lach schoot. "En nu?" Vroeg ze me. "En nu niks? Ik weet 't niet meer hoor. Als hij niks terug stuurt ligt de miscommunicatie in ieder geval niet bij mij." "True. Hij is echt een lul dat hij zijn beste vriendin zo snel laat gaan. Maar eerlijk gezegd is dat helemaal niks voor Harry. Hij was juist degene die altijd voor iets wat hij wilde vocht, ondanks alles. Wat het ook was, hij deed zijn uiterste best. Waarom nu dan niet?" "Omdat ik niet belangrijk genoeg voor hem ben." "Onzin! Je hoort tot een van de belangrijkste mensen in zijn leven, ik weet het zeker. Maar ik snap gewoon niet waarom hij niks van zich laat horen. Alsof hij bang is. Echt een loser om zo te doen joh, niet normaal. Als ik hem zie zal ik hem wel eens aanspreken, wat denkt hij wel niet..?" Ratelde Demy verder. "Tja, zo zie je maar hoeveel ik voor hem betekende. Demy negeerde mijn uitspraak en gooide toen onze rommel weg waarna we onze weg weer vervolgden door het koude Londen. Opzoek naar een outfit voor morgenavond. Hopend dat ik Harry voor even, voor heel, heel, heel even, uit mijn gedachten kon zetten.

Reageer (3)

  • Curlie

    Gaat moeilijk worden.

    Snel verder! :)

    .x

    1 decennium geleden
  • Elayzia

    Word nog wat als Harry ineens er ook is

    1 decennium geleden
  • YourLittleEl

    da gaat moeilijk gaan denk ik (;

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen