Foto bij OO6

Zie dit maar even als een laat Sinterklaascadeau! Of nou ja, in België vierden ze vandaag Pajesavond, toch?
Maar ik zou dus eigenlijk niet kunnen schrijven deze week, maar ik heb nu toch, om 22.45 uur, tijd gekregen om wat te kunnen postenm yaay.

Mar hoe was jullie Sinterklaas gsteren (of vandaag) ? Heb je surpises gemaakt of heb je het niet gevierd? Zet het in een reactie! (:
Ik heb zelf geen /Pakjesavoind gevierd gisteren, alleen ;s ochtends op school. En thuis hebben we heerlijk gegourmet! ;D

Enjoy! <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Liesiemo

    Muahaha xD Dit is serieus 1 van de eerste hoofdstukken waarbij ik compleet in een deuk lig. Heerlijk geschreven dit! Ga zo door :)
    Ik heb met familie en de klas Sinterklaas gevierd. En heb chocoladeletter, tijdschriften, fijnlijners, bonnen en een vet coole groene plakband houder gekregen. xD
    X

    1 decennium geleden
  • LostGirl97

    Ja dat zijn geen vriendjes meer al ben ik het eens met alyssa

    Snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • LoveStylesx

    hahaha! geweldig! en helaas heb ik nu ook een déja vu (ofhoejedatookschrijft;$) maar dan niet zo'n leuke als je begrijpt wat ik bedoel! maar wat een geniaal stukje dit! haha! xdd egt gewoon geniaal! maar jij schrijft altijd hele lange reacties bij mijn verhaal dus nu wil ik ook een lange reactie bij jou schrijven maar daar faal ik een beetje heel erg in hahaa! D; duss.. ehh.. tsja.. haha ik ging dus stuk om jouwn stukje xdd en ik vind het best wel geniaal dat we nu allebei een déja vu dingetje hoofdstukje hebben gepost net na elkaar xdd en dit is egt onnuttige informatie maar ach ja.. je weet hoe ik ben xdd en onnuttige informatie is geen normaal woord? O.o xdd bam! nieuw woord uitgevonden ! ^.^ maarja.. ik denk dat deze reactie wel lang genoeg is? haha xdd doegh! xx en heeel snel verder jij! ^.^ (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen