Foto bij December 6, part 1.

Sorry dat hij zo kort, laat en saai is. Ik heb bijna de hele avond gestreken en ingepakt voor morgen, ben kapot. Maar ik ben een bikkel en schrijf door. Aangezien ik voor vrijdag en zaterdag sowieso een deeltje wil hebben. Zondag ben ik weer thuis dus die kan ik onderweg maken of eventueel als ik weer thuis kom. Pffff, wat een gedoe zo'n weekendje weg. Okay, ik ga snel verder schrijven aan part 2! xoxo

• December 6, part 1 | Charlotte Emelie Jenner
"IK WEET PRECIES WAT JIJ NODIG HEBT!" Gilde mijn beste vriendin Demy door mijn slaapkamer heen. Verward opende ik mijn ogen. Ik had net zo'n geweldige droom over prinsen op witte paarden. Harry op een wit paard. Snel schudde ik die gedachten uit mijn hoofd. "Ook goedemorgen.." Mompelde ik waarna ik met mijn handpalmen door mijn ogen wreef. "Ja hoi, kom op ga je aankleden. We gaan iets leuks doen vandaag!" Beval ze me enthousiast. "Hoe laat is het?" Vroeg ik haar. "Half 9.." Fluisterde ze, net hard genoeg voor mij om te horen. Zuchtend liet ik mezelf weer achterover in mijn kussens vallen en trok mijn dekbed over mijn hoofd heen. Ik sloot mijn ogen en probeerde mijn droom over witte paarden met prinsen er op weer voor me te halen. "Wat denk jij dat je aan het doen bent?!" Demy trok het dekbed snel van mijn hoofd af en rammelde me toen door elkaar. "Slapen." Mompelde ik. "Niks er van, wij gaan iets leuk doen!" Ik moest mensen serieus niet meer de sleutels van mijn appartement geven. Altijd maakte ze me wakker. Vooral Demy, en dan niet op de zachte manier. Nee, gewoon met potten en pannen. En een ochtendhumeur dat ik toen had, dat gun je gewoon niemand. Maar ze bleef er vrolijk en enthousiast onder. Raar kind. Harry deed het wel altijd heel lief. Hij drukte kusjes op mijn voorhoofd en fluisterde toen zachtjes in mijn oor dat ik wakker moest worden. Hij hij zong me wakker. Harry.. "Stop. Met. Aan. Hém. Denken!" Doelde Demy op Harry. Ik sloeg mijn benen over de bedrand heen en stond langzaam op. Ik trok een zwart leren rokje en een bordeaux rode blouse met een dikke panty uit mijn kast en stofte toen naar de badkamer om even te douchen. Hopend dat Demy een ontbijtje voor me zou maken. Toen ik klaar was met douchen had ik me aangekleed, mascara en oogpotlood opgedaan en mijn lange blonde haren door borstelt en het simpel laten hangen. Mijn haren waren van nature krullend en zaten bijna elke dag goed, dus ik besloot om het gewoon simpel te houden. Op mijn zachte sokken die ik over mijn panty heen had aangetrokken liep ik naar de keuken. Waar Demy inderdaad al een ontbijtje voor me klaar had staan. Ze had twee eitjes gebakken en thee gezet. Hoe lief. Toen ik mijn ontbijtje op had besloot Demy dat het tijd was om te gaan. Ze trok me mee naar de deur en beval met mijn hakken en Burberry jas aan te trekken en mijn Michael Kors sjaal om te doen. "Waar gaan we eigenlijk heen?" "Wij gaan een outfit shoppen voor morgenavond, want dan gaan we uit. En je gaat het leuk vinden, ik beloof het je!" Beloofde ze me. Op naar Londen dan maar.

Reageer (1)

  • Elayzia

    Harry wat is er met je!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen