Foto bij Hoofdstuk 7

Kan ik da ook inladen in mijn winkelkarretje please??
Maar ik ben echt megablij, ik heb vandaag mijn sinterklaas gekregen (van mijn ouders natuurlijk) en ik heb 2 boeken van the vampire diaries en een kalender en tas van One Direction gekregen ! (tas om uit te drinken) Haha, mijn ouders weten hoe ze me blij moeten maken!!
En... mijn examen van wiskunde waar ik zo zenuwachtig over was,ik eigenlijk goed gegaan!Morgen fysica en biologie....
Bedankt dat jullie me succes wensten ! x
Hier is weer een kort stukje x

Ik wachtte ongeduldig op een sms van Liam.
Dit voelde echt raar,ik had hem maar voor het eerst gesproken en het leek wel of ik op een sms wachtte van iemand die ik al jaren ken.
Ik was echt benieuwd waar hij wou afspreken.
Pff...Dit duurde veel te lang,ik zat hier nu al een uur naar mijn gsm te staren.Maar ja,daar zal ik mee moeten leren leven,zo'n mensen hebben het altijd druk.
Net toen ik opstond om wat eten klaar te maken klonk mijn vertrouwde sms-toontje.
Ik spurtte naar mijn gsm en ontgrendelde hem.Op het display verscheen;Nieuw bericht van Liam Payne
Ik was best wel een beetje zenuwachtig,want dit leek wel op een eerste date.Ok,dit was gewoon een eerste date.
En de plaats van een eerste date zegt toch ook altijd wat voor een persoonlijkheid iemand had.Ok,ik hield het echt niet meer uit nu,ik opende het berichtje en las het:Hoi Sofie,vanaf het moment dat ik je zag op de signeersessie voelde ik iets raars,het was echt of het meisje uit mijn dromen voor mijn neus stond.Dus ik dacht.Kom,deze kans kan ik echt niet laten liggen,dus schreef ik mijn telefoonnummer op.Ik weet dat ik daarstraks aan de telefoon niet zo veel zei,maar ik was eigenlijk best wel verlegen.Dus,zie je het zitten om morgenavond om 19h00 iets met me te gaan eten?Veel kusjes Liam.
Ok,ik kreeg nu toch even een krop in mijn keel.Zoiets liefs had een jongen nog nooit gezegd tegen mij!En wat zei hij nu?Hij was verlegen?Wat moest ik dan wel niet zeggen?Ik belde met een jongen uit de grootste boysband ter wereld.
Ik typte snel iets terug:Hoi Liam.Ja,ik zei ook niet veel ik weet het.Maar het gebeurt nu ook niet elke dag dat je belt met een jongen uit een populaire boysband.En...Ik was ook wel geschrokken dat je je nummer op mijn papiertje had geschreven,1 dag geleden kende ik je niet eens,en nu wil je met me uit eten gaan.Ik vind het allemaal wel een beetje snel gaan,maar ik zou echt heel graag met je op date gaan om elkaar beter te leren kennen.
Zo,dat was dan ook weer verstuurd.

Nog geen minuut later kreeg ik weer een berichtje.
Ooh,dus dit is een date?
Ooh nee,wat had ik nu gedaan?Hij wou gewoon een afspraakje maken.Hij zag het niet meteen als date!Shit,wat had ik nu gedaan.
Ik begon echt helemaal te flippen en het berichttoontje galmde weer door het huis.Ik werd gelukkig weer helemaal rustig toen ik zijn sms'je zag.
Grapje :) Het is een date...
Ik smste nog heel de namiddag met Liam.Ik zag al aan zijn sms'jes dat hij echt een geweldige jongen moest zijn.
Het leek of ik smste met iemand die ik al jaren kende.Heel de namiddag praatten we over dagelijkse dingen,over welke muziek we leuk vonden,over welke programma's we leuk vonden op tv.En nog andere dingen.
Toen ik zag dat het al 23 uur was smste ik dat ik ging slapen,en dat ik niet kon wachten tot morgen.
Liam stuurde nog:Slaapwel xxx,en ik zette mijn gsm uit.
Ik ging naar boven,deed mijn pyjama aan en kroop in bed.
Ik was echt wel zenuwachtig voor morgen,ik ging gewoon op een date met een celebirty!
Duizenden meisjes zouden hiervoor een moord plegen en het wordt gewoon zomaar in mijn schoot geworpen.
Dit was echt raar,maar ja,we zien wel wat morgen ons brengt.

__________________________________________________________________________________________________________________
Ooh ja,ik was nog iets vergeten te zeggen . Ik heb jullie al gezegd dat mijn hobby 'musical' is en elke 2 jaar doen we een show en we gaan deze keer ; de tovenaar van Oz spelen.
En ik heb daarnet mijn rol gekregen ....... Ik mag voor een stukje Dorothy spelen ! En ik mag een stuk alleen zingen van Somewhere over the rainbow !! Woew ik ben echt superblij !
MissMalikXx

Reageer (2)

  • Chasing1D

    Wooow echt cool! Ooh,dus dit is een date?..HHAH Leeeyum, Ma Boy! <3

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Haha leuk :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen