O19
POV. Madison
Vrolijk stop ik nog een pluk haar tussen de krul tang en maak ik mooie krullen in mijn haar.
Ondertussen kijk ik naar de muur in mijn slaapkamer waar meerdere memoblaadjes geplakt zijn. Er staan allemaal mooie zinnetjes op.
''People change.. Memories don't.' bijvoorbeeld. Dat is wel één van mijn favorieten. Hij klopt namelijk..
De laatste pluk beland tussen de krultang en ik laat hem los. Ik berg hem op en loop naar mijn kastje om mijn make up te pakken.
Ik pak mijn mascara, oogpotlood, oogschaduw en lipgloss en loop ermee naar de badkamer waar ik het een voor een op mijn gezicht aanbreng.
Ik bekijk mezelf in de spiegel, niet begrijpend waarom Louis míj leuk vind. Mijn haar zit gelukkig vandaag eens goed, meestal zit het zo warrig..
Ik glimlach en hoor de bel beneden. Emma is niet thuis gelukkig, ze is naar Chris. Ik storm de trap af en open de deur. ''Hey!'' zeg ik. Lois glimlacht ''Hey!'' ''Kom binnen!'' Ik doe de deur verder open en Louis stapt naar binnen. Vol bewondering kijk ik daar de bloemen die Louis in mijn handen duwt. ''Voor jouw..'' zegt hij verlegen. ''Wat lief! Dat had toch niet gehoeven, Dankjewel.'' ik loop naar de keuken en vul een vaas met water. Ik doe de bloemen erin en zet ze op tafel. ''Geen dank hoor. De Rozen deden me denken aan jouw.' Ik geef hem een kusje op zijn wang waardoor hij moet blozen. Ik glimlach maar, ik weet niet echt wat ik moet doen. ''Uuh.. zullen we gaan?'' vraagt hij. ''Is goed'' knik ik. Samen lopen we naar buiten, naar louis' auto.
Louis opent de deur voor me en ik stap in, louis gaat zelf achter het stuur naast mij zitten. Louis begint gas te geven en we rijden de straat uit. ik pak de zonnebril uit mijn tas en zet hem op. het is acht uur en nog heerlijk weer. Ik schat zo'n 25 graden. ''Honger?' vraagt Louis. '' Best wel, waar gaan we heen?'' lach ik. ''Verrassing. we zijn er al bijna.'' Louis maakt me echt nieuwschierig, maar ik blijf braaf zitten.
Na vijfminuten in de auto gezeten te hebben parkeert Louis de auto. Hij stapt uit en ik doe hetzelfde. Louis wacht tot ik bij hem sta en dan slaat hij zijn arm om mij heen terwijl we lopen. ik lach en houd zijn hand vast. Hij geeft me zacht en kus op mijn hoofd en we lopen een groot luxe restaurant in. ''Wauw..'' Er komt een man in pak naar ons toe. ''Ik heb gereserveerd.'' de man knikt. '' naam?'' vraagt hij. ''Louis Tomlinson.'' zegt Louis. Hij wijst naar een tafel en we gaan zitten.
''Super lief van je Louis, dat je me meeneemt hiernaartoe..'' zeg ik. Louis glimlacht en leggt zijn hand op die van mij.
Reageer (3)
leuk! x
1 decennium geledenaww, zo liefjes. En ik zit hier, alleen, honger te lijden, haha ok
1 decennium geledenecht leuk ! xoxo
aaaaawwehhgh
1 decennium geledenDat ze schattig!!! ♥
X